Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش در گفتگو با تلویزیون فاینورد درباره حضورش در این تیم هلند و شهر روتردام گفت: زمانی که در نایمخن و آلکمار بازی می‌کردم، خیلی به روتردام نمی‌آمدم اما الان احساس بسیار خوبی در روتردام دارم. اینجا باشگاه و شهر بسیار خوبی است بخصوص استادیوم خوبی دارد.

وی در خصوص تماس «آرنه اسلوت» سرمربی فاینورد با او برای حضور در این تیم تاکید کرد: وقتی آرنه با من تماس گرفت، احساس بسیار خوبی داشتم که باشگاه بزرگی مثل فاینورد به من علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مشورت درباره باشگاه و شهر روتردام، تصمیم گرفتم پیشنهاد باشگاه‌های خارج از هلند را رد کنم و به فاینورد بیایم.

مهاجم ۲۹ ساله درباره انتقاداتی که از وی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: می دانم کیفیت‌هایی دارم که می‌توانم به تیم کمک کنم. برای من مهم است که با زور جایی نمانم.

جهانبخش همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا در ماه‌های نخست اوضاع برایش عالی پیش نمی‌رفت؟ اظهار کرد: تا حدی به این دلیل که من آماده سازی را از دست دادم و به سرعت با یک باشگاه جدید سازگار نمی‌شوم. زمانی که به آلکمار، نایمخن و برایتون هم رفتم، شرایط اول همیشه برایم سخت بود. همیشه چند ماه طول کشیده تا احساس کنم در خانه هستم.

این بازیکن ایرانی فاینورد تصریح کرد: حالا مردم را می‌شناسم، احساس خوبی دارم و در تعطیلات زمستانی توانستم خودم را برای به خوبی برای نیم فصل دوم آماده کنم. به همین دلیل است که اکنون اوضاع بهتر شده است.

کد خبر 5433481 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم فوتبال فاینورد هلند برایتون انگلیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال والیبال تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز لیگ برتر والیبال مهدی طارمی جام تختی یحیی گل محمدی سیاوش یزدانی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها

باشگاه بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟