Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان شریفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح پیشنهادی شهردار تهران در خصوص ساخت هتل در بوستان های شهر افزود: واقعیت این است که هنوز طرح ابلاغی از سوی شهردار تهران و اعضای شورای شهر نهایی نشده اما آنچه که مسلم است مجموعه گردشگری بوستان کوهستانی کوهسار از ظرفیت خوبی برای ساخت هتل برخوردار است اما نمی دانم که طبق قانون می شود در این مجموعه هتل ساخت یا خیر اما در این منطقه بستر مناسبی برای ساخت هتل مهیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه پنج تهران ادامه داد: برای ساخت هتل و بیمارستان دولتی از سرمایه گذاران و بخش خصوصی استقبال می کنیم که طرح های خود را به شهرداری ارائه کنند.

وی در خصوص ساماندهی سگ های بلاصاحب در این منطقه غربی پایتخت نیز گفت: طرح ساماندهی و عقیم سازی سگ ها در این منطقه دنبال می شود اما یکی از مشکلات در خصوص زاد و ولد این سگ ها شهروندان هستند که با دادن غذا موجب زاد و ولد این سگ ها می شوند.

شریفی یادآور شد: با محوریت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل ساماندهی سگ ها دنبال می شود اما در برخی از بوستان ها شاهد هستیم که شهروندان با دادن غذا موجب تکثیر این سگ ها می شوند و کار ساماندهی با مشکل مواجه می شود.

وی تاکید کرد: وجود سگ های ولگرد در بوستان های جنگلی از جمله کوهسار موجب شده که حیاط بسیاری از موجودات و جانوارهای زیستی از جمله سنجاب، خرگوش و روباه بشدت کاهش یافته بدلیل اینکه سگ ها مهاجم هستند و به همین منظور زیست این نوع موجودات در بوستان ها کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، منطقه پنج شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در شمال و شمال غرب کلان‌شهر تهران واقع شده‌است.

این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه دو شهر تهران در مجاورت طرشت و ستارخان و مرزداران و شهرک غرب و سعادت آباد و از غرب به منطقه ۲۲ شهر تهران، استادیوم آزادی محدود است و به بزرگراه های همت و حکیم و آبشناسان و باکری و ستاری و شیخ فضل‌الله نوری و لشگری و اشرفی اصفهانی و جناح دسترسی دارد.

پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت‌آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن و سولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی از محله‌های معروف واقع در منطقه پنج تهران است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه پنج تهران شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه پنج تهران شهر تهران شهرداری تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهر تهران شهرداری تهران منطقه پنج تهران بوستان ها شهر تهران ساخت هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود