Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_بازار شب عید مازندران با اجرای طرح شهید امانی تنطیم و با متخلفان و دلالان برخورد جدی می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، روزهای پایانی سال که می رسیم یکی از بخش‌هایی که به تلاطم اساسی می‌افتد بازار است؛ بخش عمده‌ای که به طور روزانه نیاز مهم زندگی یک خانواده در آنجا تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازاری که با فرارسیدن روزهای پایانی سال از سوی واحدهای صنفی تلاش برای تامین نیازهای این خانواده‌ها می‌کنند اما در تعیین نرخ و بهره‌برداری از سود بیشترشان اقدام به ناامنی بازار هم می‌پردازند به طوری که توانایی خرید سرپرستان این خانواده‌ها را تضعیف می‌کنند.

اگرچه در اختلال این ناامنی بازار عده‌ای سودجویان و دلالان دخالت بی مورد دارند و با ورود پنهانی خود نظم بازار را از بین می‌برند.

در این روزها با حضور در بازار روز بزرگ شهید عراقی آمل تکاپوی خانواده‌ها را جهت خرید مایحتاج خود می‌بینید اما از بین این خانواده‌ها نارضایتی اکثر آنها در وضعیت نرخ انواع موادغذایی و البسه مشاهده می‌شود. 

بازاری که رونق بسیاری برای بازاریان شده موجب کوچک شدن سفره سبد غذایی این خانواده‌های آملی شده است.

به همین منظور طرحی به منظور نظارت بر بازار و جلوگیری از احتکار و گرانی انواع موادغذایی در بسیج اصناف سپاه ناحیه آمل شکل گرفت و با حضور سرپرست فرمانداری ویژه آمل اولین مانور تنظیم بازار با محوریت اجرای این طرح در این شهرستان به اجرا درآمد.

این مانور که با حضور دستگاه‌های جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات و تعاونی روستایی شبانگاه چهارشنبه به شکل میدانی در واحدهای صنفی این شهر برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این مانور با بیان اینکه اجرای طرح شهید امانی به منظور تنظیم بازار در روزهای پایان سال و بازار شود عید آغاز شد، بیان کرد: در این طرح 10 اکیپ تدارک دیده شده است که از زمان آغاز اجرای طرح تا پایان سال، بر بازار نظارت می‌شود.

سیدعباس حسینی افزود: این گشت‌ها در تنظیم بازار در آمل وارد کار شدند. 

وی گفت: طرح شهید امانی در اجرای قانون تمرکز که بر اساس آن نظارت مستمر بر نحوه عرضه کالاهای اساسی کشاورزی و ساماندهی بازار، فرماندهی تولید تا سفره به جهاد کشاورزی واگذاره شده، در آمل اجرایی می‌شود.

حسینی با بیان اینکه قرارگاه امنیت غذایی شهید امانی وظیفه هماهنگی بین بخش‌ها و ادارات مختلف دخیل از تولید تا بازار و حتی نظارت بر بازار را بر عهده دارد، تصریح کرد: در همین راستا مانور بزرگ تنظیم بازار با حضور جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، تعزیرات، تعاونی روستایی با تشکیل 10 اکیپ برگزار شده است که بر بازار شب عید نظارت می‌شود.

جزئیات جلسه معاون اول در تنظیم بازار لوازم خانگی/قیمت گذاری 4کالای لوازم خانگی تثبیتی شدتوزیع 1050 تن میوه تنظیم بازار شب عید از 20 اسفند در استان قزوین آغاز می‌شودکشف 6 تن مرغ تنظیم بازاری در شهرقدس/ از فروش خارج از شبکه جلوگیری شد

سرپرست فرمانداری ویژه آمل هدف از اجرای این مانور را به تعادل رساندن بازار در عرضه و تقاضا مطرح و عنوان کرد: جلوگیری از گران‌فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات صنفی و نظارت بر تامین اقلام موردنیاز مردم در روزهای پایانی سال از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید امانی خانواده ها بازار شب عید تنظیم بازار اجرای طرح بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، شهید محمد شفیع فیضی زاده با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه ایلام به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6092200

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق