Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از دعوت دو بانوی کبدی کار سیستان و بلوچستان به چهارمین اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، ادهم کرد زابلی اظهار داشت:  طبق اعلام رسمی فدراسیون کبدی، اسامی بازیکنان دعوت شده به چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان اعزامی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو چین اعلام شد که طبق آن اسامی فریده ظریف‌دوست و محبوبه سنچولی کبدی کاران سیستان و بلوچستان به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهارمین اردوی تیم ملی بانوان از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۵ الی ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ در مجموعه ورزشی مادران و کودکان بعثت واقع در استان تهران برگزار می‌گردد و بازیکنان بایستی عصر روز نخست اردو خود را به سرپرست تیم معرفی نمایند.

کرد زابلی خاطرنشان کرد: ارائه کارت بیمه ورزشی کبدی دارای تاریخ اعتبار، که از تاریخ آن بیش از ۴۸ ساعت نگذشته باشد و کارت واکسیناسیون کرونا جهت حضور در اردوها الزامیست.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کبدی بانوان سیستان و بلوچستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران