Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بودجه 1401 اظهار داشت: با توجه به اینکه ارقام بودجه، شناور است تا زمانی که کتابچه آن چاپ نشده، نمی‌توان گفت که به هر استان در سال آینده تا چه اندازه بودجه اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: ردیف‌ بودجه بسیاری برای آذربایجان‌غربی وجود دارد که برخی استان‌ها از آن برخوردار نیستند و یا برخی ردیف بودجه‌ در سایر استان‌ها وجود دارد که آذربایجان‌غربی از آن برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتراضات برخی کاربران فضای مجازی برای ناچیز بودن بودجه آذربایجان‌غربی نسبت به سایر استان‌ها، تا زمانی که بودجه به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته و تصویب نشود نمی‌توان گفت که بودجه در کجا کم و در کجا زیاد است و براساس کدام شاخص‌ها یعنی مرزی بودن، عشایری بودن، درصد جمعیت و محرومیت و یا برخورداری داده شده است.

وی افزود: باید هم‌وطنان صبر کنند تا بودجه به طور کامل شفاف شود و هر زمانی بودجه شفاف شد در آن زمان معیار مشخص می‌شود و هم اکنون تمامی تلاش نمایندگان سراسر کشور این است که شاخص‌های ردیف استانی زیاد باشد.

عیسی‌زاده اظهار داشت: برای مثال برای احیای دریاچه ارومیه بالاترین رقم تخصیص یافت و برای کریدور شمال -جنوب نیز یعنی از ماکو تا انتهای بوکان بودجه خوبی اختاص یافته است ضمن اینکه جاده سرچم در میاندوآب از سال گذشته تاکنون به طور جدی در حال فعالیت بوده و یا جاده کمربند شمالی میاندوآب که جاده‌های اصلی هستند در حال کار است که عدد رقم آنها بالای 200 میلیارد تومان است.

وی افزود: نمایندگان آذربایجان‌‌غربی و شرقی متحد هستند تا برای پروژه احیای دریاچه ارومیه رقم خوبی اختصاص یابد و در این راستا برای تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه احتمالا رقم بالایی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه همه هم وطنان می‌توانند از طریق شماره واتساپ نمایندگان نسبت به ارائه پیشنهاد در رابطه با بودجه سال 1401 نظر و پیشنهاد دهند گفت: برای مثال برخی هم وطنان یک پیشنهاد در رابطه با جاماندگان سهام عدالت ارسال کردند که این موضوع مطرح و به تصویب رسید یعنی با اولویت کمیته امداد و بهزیستی،جاماندگان سهام عدالت می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی

معاون علمی رئیس‌جمهور از اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان به معاونت علمی برای انجام پروژه‌های پیشران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نشست خبری سالیانه خود اظهار کرد: سال گذشته موافقتنامه های زیادی با دستگاه های بزرگ تشکیل شد. سال گذشته 20 کنسرسیوم بر موافقتنامه هایی در حوزه پتروشیمی، تجهیزات نفتی، معادن، فولاد،  ذوب آهن، محیط زیست و ... دارد.

وی تصریح کرد: ما در سال 1401 یک بودجه ای معادل 500 میلیون یورو نفت در اختیار معاونت برای ایجاد پروژه‌های پیشران قرار بگیرد و این پروژه ها پروژه‌هایی هستند که فن‌آورانه باشند و مردم مستقیما اثر آن را در زندگی خود بچشند که از جمله این فناوری ها پلاسما و واکسن است.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی ادامه داد: در سال 1401 بودجه مصوب شد اما در روزهای پایانی سال 1401 به معاونت ابلاغ شد. در اسفند ماه بالاخره مصوب شد تا با حمایت رییس جمهور، قوه قضاییه و رییس مجلس و دبیر شورای عالی سران قوا مبلغ 15 هزار میلیارد تومان در قالب 2 بودجه 7 و 8 هزار میلیارد تومانی که 7 هزار میلیارد تومان در سال 1403 و 8 هزار میلیارد تومان در سال 1404 خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: تا امروز 26 پروژه پیشران توسط معاونت علمی و دستگاه‌های ذیربط تعریف شده است که توسط کنسرسیوم دانش‌بنیان انجام می‌شود.‌ ما همچنین سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اعتبار مالیاتی جذب کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند