Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریک روز وکیل به وسیله پیام، اس ام اس، عکس نوشته، شعر، پیامک، استوری، تبریک رسمی و همچنین جملات و متن های زیبا در مورد وکالت در روز ۷ اسفند ارسال می‌شود.

به گزارش ایمنا، هفتم اسفند سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع است، این روز ه به مناسبت استقلال کانون وکلا در سال ۱۳۳۱ نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم وجدان بیدارتان راهنمای شما برای برقراری عدالت باشد.

روز وکیل بر شما مبارک

اگر شکست بخورید، ممکن است ناامید شوید اما اگر تلاش نکنید، محکوم خواهید شد

به امید آنکه در هیچ پرونده‌ای شکست را تجربه نکنید همکار گرامی

روز وکیل مبارک

پشت پروانه هر وکیل

شعله‌های شرافت به پاست

رمز احقاق حق و حقوق

در نهاد وکالت به جاست

روز وکیل مبارک

وکالت صرفاً یک حرفه نیست، بلکه تعهد است

و من همیشه با چشمان خود دیده رم که پدر عزیزم متعهدانه، درگرفتن حق مظلوم تلاش کرده است.

پدرم، مرد قانون، روزت مبارک

هفتم اسفندماه سالروز استقلال کانون وکلا و روز وکیل مدافع رو به همه وکلای حق و عدالت تبریک می‌گویم.

خدایا به وکلا قدرتی بخش تا حقیقت را قربانی مصلحت نکنند، خدایا به قضات بصیرتی ده تا وکیل را در موازات خویش ببینند نه در مقابل خویش.

روز وکیل بر عدالت دوستان راه حق و حقیقت مبارک

پشت پروانه هر وکیل شعله‌های شرافت به پاست

رمز احقاق حق و حقوق در نهاد وکالت به‌جاست

روز وکیل بر عدالت دوستان مبارک

خدایا به وکلای ما دانایی ده تا بدانند احقاق حق شیرین‌ترین پاداش است نه پیروزی و بصیرتی ده تا فرق این دو را دریابند

روز وکیل گرامی باد

شاد باش به خاطر سوگندی که برای احیای عدالت یاد کردی نه یک روز بلکه هزاران سال بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد تا رو سیاه شوند.

روز وکیل گرامی باد

مادام که وجدان‌های بیدار شرافت خود را در راه احقاق حق، وثیقه سوگندشان می‌سازند عدالت هیچگاه از نفس نمی‌افتد و مادام که گام‌های خستگی ناپذیر و استوار می‌پایند و می‌پیمایند حق ماندنیست...

۷ اسفندماه؛ روز وکیل را به تمامی مدافعان حق تبریک گفته و برای همه وکلای ایران اسلامی آرزوی توفیق و پایداری در برقراری عدالت را دارد. امید است با پیروی از راه راستین شهدای حقوقدان بتوانیم در اعتلای آرمان‌های عدالت‌طلبانه انقلاب اسلامی ایران مثمر ثمر واقع گردیم.

روز وکیل گرامی باد

فضیلت اخلاقی نتیجه عادت است. ما با انجام اقداماتی منصفانه تبدیل به فردی منصف، با اقداماتی خویشتن‌دارانه فردی متین، و با اقداماتی شجاعانه فردی شجاع می‌شویم.

هفتم اسفند روز وکیل مدافع گرامی باد

تلاش تو برای بر قراری عدالت

برای انسان‌های بی گناه بسیار با ارزشه

مایه غرور و افتخار منی عزیزم

روزت مبارک وکیل جان

شجاعت ارزشی ندارد مگر زمانی که با عدالت همراه شده باشد. اگر همه مردم عادل شوند، دیگر نیازی هم به شجاعت نداریم.

روز وکیل بر حق دوستان مبارک

تا زمانی که توده مردم برای بهبود حال یکدیگر احساس مسئولیت نکنند، عدالت اجتماعی تحقق نمی‌یابد.

روز وکیل بر احیا کنندگان عدالت مبارک

ای یوسف یوسفان نشستی

در مسند عدل و داد خندان

آن در که همیشه بسته بودی

وا شد ز تو با گشاد خندان

روز وکیل بر نمایندگان حق مبارک

سرمنزل دو شغل، ظهور عدالت است: آن دو یکی قضاوت و دیگر وکالت است.

روز وکیل بر حق دوستان مبارک

در موضوعات مربوط به حقیقت و عدالت

هیچ تفاوتی بین مشکلات کوچک و بزرگ وجود ندارد

چراکه مسائلی که مربوط به رفتار با مردم باشد همگی یکسان هستند.

روز وکیل گرامی باد

برای یک وکیل هر پرونده یک چالش بزرگ است که فداکارانه آن را حل می‌کند.

روز وکیل مبارک

می‌گویم وکیل و به یاد واژه بزرگی به نام عدالت می‌افتم، واژه‌ای که گسترنده‌ی حق است. آرزو می‌کنم که خداوند بزرگ به تمام وکلای عزیز توفیق دهد تا در راه انجام وظیفه دشوار و با ارزش خویش، همواره مدافع حق و حقیقت باشند.
روز وکیل مبارک

در روز بزرگداشت مقام وکیل برای همه وکلای عزیز کشورم

گام‌هایی استوار و خستگی ناپذیر

وجدان‌هایی همیشه بیدار و هوشیار

و قلب‌هایی آکنده از یاد خدا آرزو می‌کنم.

هفتم اسفندماه گرامی باد

پیامبر اکرم (ص) فرمودند:
«عَدلُ ساعَةٍ خَیرٌ مِن عِبادَةِ سِتّینَ سَنَةً قِیامِ لَیلِها و صِیامِ نَهارِها، و جَورُ ساعَةٍ فی حُکمٍ أشَدُّ و أعظَمُ عِندَ اللّه ِ مِن مَعاصی سِتّینَ سَنَةً»

«یک ساعت عدالت، بهتر از شصت سال عبادت است که شبش به عبادت و روزش به روزه داری بگذرد و یک ساعت بی عدالتی در حکومت (داوری) نزد خدا سخت‌تر و سنگین‌تر از شصت سال گناه است.»

روز وکیل بر مدافعان ساحت حق و حقیقت مبارک باد

در کارت بهترینی و رویارویی تو با مشکلات پیچیده همیشه تحسین بر انگیزه

به امید موفقیت‌های بیش‌تر

روز وکیل مبارک همسر عزیزم

کد خبر 557588

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روز وکیل پیام تبریک روز وکیل پیام روز وکیل تبریک روز وکیل عکس روز وکیل روز وکیل مدافع متن روز وکیل وکیل وکیل دادگستری اس ام اس روز وکیل چه پیامی تبریک مناسبتی پیام تبریک روز وکیل 1400 روز وکیل سال 99 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز وکیل مدافع روز وکیل احقاق حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که علت ارسال این پیامک، احتمال قطع شدن آب شرب منازل به‌دلیل فرسودگی شبکه آب شهری تهران و افت ۱۰درصدی بارندگی نسبت به سال گذشته است.

آخرین پیامک ارسال شرکت آبفا که بسیاری از شهروندان پایتخت را نگران کرد به این شرح بود: «شرکت آب و فاضلاب استان تهران/ مشترک محترم به شماره پرونده:... با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفا اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورید.»

سوالی که پس از دریافت این هشدار در ذهن شهروندان ایجاد شد، این بود که آیا در تابستان سال‌جاری نیز با قطعی آب روبه‌رو خواهیم بود؟

هدف تعبیه مخزن، کنترل فشار آب است

یک منبع آگاه در گفتگو با ما هدف از ارسال این پیامک را جلوگیری از مشکلاتی عنوان کرد که در سال گذشته برای تهرانی‌ها ایجاد شده بود. این منبع آگاه افزود: در سال گذشته با گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف، جریان آب با افت فشار مواجه شد و در نتیجه این افت فشار، تعداد قابل‌توجهی از شهروندان تهرانی روی کنتور‌های آب، پمپ نصب کردند تا آب به طبقات بالا نیز برسد. این پمپ‌ها با ایجاد مکش بیشتر نسبت به فشاری که شرکت آب قرار داده بود، موجب شدند تا حق افرادی که پمپ ندارند، تضعیف شود.

این منبع آگاه تاکید کرد: مطابق قانون، ساختمان‌ها ملزم هستند پمپ با نصب اصولی داشته باشند. همچنین وجود مخزن آبی که به ازای هر نفر ۷۵لیتر گنجایش داشته باشد ضروری است. میزان ۷۵لیتر صرفا یک پیش‌بینی استاندارد است، ولی ساختمان‌ها می‌توانند مطابق پیش‌بینی خود از میزان مصرف، آب ذخیره کنند.

 در صورت نصب این پمپ‌ها، آب با آرامش وارد مخازن می‌شود، در تایم اوج مصرف، فشار در مناطق کاهش نمی‌یابد و در زمان کاهش مصرف، با فشار بسیار زیاد روبه‌رو نخواهیم بود که این امر از هدررفت آب جلوگیری می‌کند. این مقام آگاه گفت: سال گذشته بارندگی سیل‌آسا در سد کرج، موجب انسداد خروجی سد شد و هشت‌روز آب‌رسانی به تهران قطع شد.

در این شرایط مردم با شنیدن اخبار دچار اضطراب شدند و آب جمع‌آوری کردند. پس از چند روز که شهروندان تهرانی قطعی آبی را تجربه نکرده بودند این آب‌های ذخیره‌شده به درون چاه ریخته شد که به هدررفت میزان قابل‌توجهی آب منجر شد. همچنین این مقام مسوول در پاسخ به این سوال که آیا خانه‌ها در تهران به مخزن آب مجهز هستند، گفت: تعداد قابل‌توجهی از ساختمان‌ها، خانه‌ها و ویلا‌ها به منبع آب و پمپ اصولی مجهز هستند.

این منبع آگاه بیان کرد: تا امروز برنامه‌ای برای قطعی آب در تابستان در دستور کار قرار نگرفته است و دراین پیامک اجباری وجود ندارد و فقط جهت ایجاد آرامش بیشتر در بین مردم و جریان آب اطلاع‌رسانی شده است.

شرایط هشدارآمیز بحران آبی

رضا حاج کریم، رئیس هیات‌مدیره فدراسیون صنعت آب ایران در این باره به «دنیای‌اقتصاد» می‌گوید: براساس مقررات ملی ساختمان، مبحث ۱۶، هر شهروند موظف است حداقل ۷۵لیتر آب ذخیره داشته باشد که این امر به معنای کمبود آب نیست و می‌توان گفت دومساله متفاوت هستند.

در حال حاضر شهر تهران با فرسودگی شبکه آب مواجه است و این پیام در جهت کنترل فشار وارد بر شبکه اتخاذ شده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه سال‌هاست مشکل کم‌آبی وجود دارد، گفت: به طور متوسط، در سال حدود ۴۰۰میلیارد مترمکعب بارندگی داریم. از این میزان، ۱۰۰میلیارد مترمکعب ذخیره می‌شود که مجاز هستیم تا سقف ۴۰میلیارد مترمکعب از این ذخیره آبی را مصرف کنیم تا به آب‌های زیرزمینی آسیبی وارد نشود، ولی در حال حاضر، سالانه ۹۲میلیارد مترمکعب از ذخایر را استفاده می‌کنیم.

منبع: دنیای اقتصاد

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»