Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا برترین‌ها از دل مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب شوند. - اخبار ورزشی -

پگاه زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اظهار داشت: کاراته جز جدایی ناپذیر زندگی‌ام است و از حضور دوباره در کاراته خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالیان حضور در تیم ملی تجربیات زیادی را به دست آوردم و با مربیان بزرگی کار کردم و دوست دارم این تجربیات را در کنار فرحناز ارباب، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به ملی‌پوشان انتقال بدهم. امیدوارم بتوانیم قدم‌های خوبی را برداریم تا کاراته ایران به قلعه‌های برتر دنیا بازگردد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: از رقابت‌های قهرمانی کشور در رقابت‌های انتخابی حضور داشتم. روز پنجشنبه نیز مرحله سوم با حضور تمامی مدعیان برگزار شد و شاهد رقابت بسیار خوبی بین بچه‌ها بودیم و همه به معنای واقعی کلمه جنگیدند. از لحاظ سطح فنی شاهد مسابقات قابل قبولی بودیم، اما برای موفقیت در مسابقات آینده باید بیشتر کار کنیم. قرار است پس از دو هفته استراحت و یک ریکاوری مرحله دوم دور سوم انتخابی برگزار شود.

مربی تیم ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سوال که نتایج مسابقات در داخل تاتامی رقم خورد و داوری‌ها در نتایج تاثیرگذار نبود، گفت: اشتباهات داوری ممکن است در هر سطح از مسابقات وجود داشته باشد، اما به زعم من و کادرفنی اشتباهات مختصری وجود داشت که در نتایج کلی اثرگذار نبود. در چند مورد نیز شک وجود داشت و ما ویدیو چک را کنترل کردیم و متوجه شدیم تصمیمات درست بود.

زنگنه در خصوص شرایط حمیده عباسعلی عنوان کرد: عباسعلی یکی از سرمایه‌های کاراته ایران است و تجربیات و توانایی‌های او بر کسی پوشیده نیست. او طی هماهنگی با فدراسیون کاراته، قرار است کارهای بدنسازی را انجام بدهد. به خاطر شرایط خاص عباسعلی، قرار است روند حضور او در اردو را با مشورت کادرفنی و نظر فدراسیون اعلام کنیم. 

وی در خصوص اینکه حرف و حدیث‌های همیشگی مسابقات انتخابی گفت: قطعاً همه مربیان دوست دارند بهترین انتخاب شود، اما با دید مثبت نیز نگاه کنیم امکان خطا از هر انسانی وجود دارد. فکر می‌کنم تا امروز و در مراحل مختلف انتخابی، اتفاقی رخ نداده است که اجازه نداده باشد برترین‌های ما بالا بیایند. تمام تلاش کادرفنی این خواهد بود که نفراتی که از دل مسابقات انتخابی بیرون می‌آیند، برترین‌ها باشند تا کمک کنند در سه رویداد سال آینده موفق باشیم و پرچم کشورمان را بالا بریم.

سومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان برگزار شد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته بانوان ایران کاراته پگاه زنگنه کاراته بانوان ایران کاراته تیم ملی کاراته بانوان مسابقات انتخابی برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور