Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:16:18 GMT

کدام عضو صورت تا پایان عمر رشد می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۹۰۱۴

کدام عضو صورت تا پایان عمر رشد می‌کند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از آنا، بیشتر اعضای بدن انسان تنها تا سن مشخصی رشد می‌کنند و پس از آن روند بزرگ شدن قسمت‌های مختلف بدن متوقف می‌شود. اما در این میان رشد برخی از اعضا تا پایان عمر یعنی تا زمانی که قلب انسان می‌تپد ادامه دارد.

طبق تحقیقات دانشمندان رشد بینی هرگز متوقف نشده و تا آخرین لحظات عمر انسان رشد آن ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف بینی چشم پس از تولد دیگر رشد نمی‌کند و اندازه آن از زمانی که انسان متولد می‌شود تا هنگامی که می‌میرد ثابت است. گوش‌ها نیز دیگر اعضای بدن هستند که بی‌وقفه رشد می‌کنند.

بینی نقش مهم و اساسی در دستگاه تنفسی انسان دارد و اولین قسمتی است که هوا از طریق آن وارد بدن می‌شود و اکسیژن لازم برای تنفس پس از انجام فرایندهای مشخص تأمین می‌شود. معمولاً مردان نسبت به زنان بینی بزرگ‌ترین دارند و پزشکان معتقدند چون مردان قدرت بدنی بیشتری دارند و انرژی بیشتری مصرف می‌کنند در نتیجه به حجم بیشتری از اکسیژن نیز نیاز دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه صورت انسان اعضای صورت بینی گوش مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پایان هفته بارانی است

آفتاب‌‌نیوز :

مینا معتمدی با اشاره به اینکه تا اواسط روز سه‌شنبه جوی پایدار در اصفهان حاکم است، اظهار داشت: از شامگاه سه شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب به تدریج وقوع ناپایداری‌هایی را تا پایان هفته انتظار داریم.

وی ادامه داد: از اواخر وقت سه شنبه تا پایان هفته ابرناکی، گاهی وزش تند باد لحظه‌ای و از روز چهارشنبه بارش باران و رعد و برق به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود که به تدریج از بعدازظهر اکثر مناطق استان را فراخواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از امروز تا سه شنبه وضعیت جوی صاف و گاهی افزایش ابر و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود، افزود: دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق بین ۲ تا سه درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم