Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - فدراسیون فوتبال عراق در چند ماه گذشته از فیفا درخواست کرده بود تا تحریم‌های این کشور از ورزشگاه‌ها برداشته شود وعراق بتواند میزبان بازی‌های بین المللی باشد. تیم ملی فوتبال عراق که در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه ایران قرار دارد، تلاش‌های زیادی انجام داد تا در بازی با ملی پوشان کشورمان در بغداد از ایران میزبانی کند، اما این تلاش‌ها بی نتیجه ماند و در نهایت بازی این تیم برابر ایران در دوحه قطر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات انتخابی جام جهانی در غرب آسیا، فروردین به پایان می‌رسد و کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست عراقی‌ها مبنی بر لغو تحریم این کشور از ورزشگاه خانگی موافقت کرده و از فیفا خواستند تا این تحریم هر چه زودتر برداشته شود. به همین دلیل عراقی‌ها می‌خواهند تا بازی تدارکاتی میان عربستان و قطر را در بغداد برگزار کنند و از این طریق به تحریم فیفا پایان دهند.

تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه دوم قرار دارد و شانس رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داده است.

بیشتر بخوانید

استیلی: فوتبال ایران بیش از هر چیزی به کمک داور ویدیویی نیاز دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش فدراسیون فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!