Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:34:00 GMT

بررسی کامل دزدگیر اماکن

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۹۴۶۳

بررسی کامل دزدگیر اماکن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا هنگام دور شدن از خانه و یا مغازه، نگران وسایل با ارزش و یا اجناس خود هستید، دوست دارید تا هنگام دور شدن از فروشگاه، منزل و یا اداره از تمام اتفاقات با خبر باشید، آیا ویلا و یا خانه‌ای دارید که در فاصله دور از شما قرار دارد و شما همیشه نگران آن هستید؟ در این مقاله قصد داریم تا شما را با سیستم‌های حفاظتی آشنا کنیم تا برای همیشه نگرانی شما رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم‌های حفاظتی

امروزه با افزایش سرقت از خانه‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها همه به دنبال راهکارهایی برای افزایش امنیت مکان مورد نظر خود هستند. با نصب سیستم‌های حفاظتی شما دیگر نگران منزل و یا فروشگاه خود نیستید و با خیالی آسوده می‌توانید از محل مورد نظر خود دور شوید. بر اساس آمارهای سرقت، خانه و یا مغازه‌هایی که از سیستم‌های حفاظتی استفاده نکرده بودند سارق به راحتی سرقت را انجام داده است پس استفاده از سیستم حفاظتی برای اماکن مهم از الزامات است. با استفاده از سیستم حفاظتی شما سرقت را برای سارق سخت می‌کنید و سارق با دیدن شرایط حفاظتی اماکن دست از سرقت بر می‌دارد.

سیستم‌های حفاظتی به مجموعه‌ای از تجهیزات گفته می‌شود که برای ایجاد امنیت و حفاظت از محل مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرند. سیستم‌های حفاظتی شامل دزدگیر اماکن و پدال اعلام سرقت، تلفن کننده سیم کارتی، انواع سنسورهای دزدگیر اماکن که شامل سنسور حرکتی، سنسور مگنت، سنسور ضربه، سنسور دود و … است. از این سیستم برای حفظ امنیت و افزایش امنیت بیشتر خانه‌ها و مغازه‌ها و... استفاده می‌کنند.

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن وسیله‌ای است که ورود افراد غیر مجاز به محل مورد نظر شما را گزارش می‌دهد. با نصب دزدگیر اماکن شما دیگر نگران سرقت نیستید. خیلی از افراد همیشه با دور شدن از خانه و یا اماکن مهم خود دچار استرس و نگرانی می‌شوند که نصب دزدگیر اماکن به آنها کمک می‌کند تا با خیالی آسوده از محل مورد نظر خود دور شوند زیرا با دزدگیر اماکن از ورود هر شخص غیر مجاز به سرعت با خبر می‌شوند.

دزدگیرهای اماکن دارای انواع سنسورهای متفاوت می‌باشند که هر کدام کارایی متفاوت دارند. سنسورها و یا چشمی‌های دزدگیر اماکن مانند چشم‌های دزدگیر عمل می‌کنند. هر کدام از این سنسورها دارای عملکرد متفاوتی می‌باشند که می‌توانید بر اساس نیاز خود سنسورها را به همراه دزدگیر تهیه کنید.

انواع سنسورهای دزدگیر اماکن

سنسور حرکتی

سنسور ضربه

سنسور دود

سنسور مگنت

سنسور حرکتی

سنسور حرکتی و یا چشمی‌ها، وظیفه تشخیص حرکت را دارند. کوچک‌ترین شیء و یا فردی در برابر سنسور حرکتی، حرکت کند این سنسور سیگنالی به دزدگیر اماکن می‌فرستد و آژیر به صدا در می‌آید. از سنسور حرکتی در خانه‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، اداره‌ها و … استفاده می‌کنند. این سنسور، یکی از سنسورهای پرکاربرد است و استفاده از آن مخصوصاً در منازل و مغازه‌ها از الزامات است. انواع سنسورهای حرکتی شامل سنسور چشمی لیزری، سنسور چشمی ۳۶۰ درجه، سنسور حرکتی مادون قرمز است.

سنسور ضربه

سنسور ضربه به نام‌هایی از قبیل شوک سنسور و ناک سنسور معروف است. این سنسور برای مکان‌هایی مانند انبارها، دامداری، مغازه‌هایی که دارای انبار هستند و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنسور بر روی ضربه بسیار حساس است و با کوچک‌ترین ضربه به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می‌کند و آژیر به صدا در می‌آید. استفاده از این حسگر در انبارها و دامداری‌ها بسیار رایج است. همچنین از این وسیله می‌توانید برای درب ورودی ساختمان و یا منازل خود استفاده کنید تا از خراب کردن و ویران کردن درب ورودی اصلی توسط سارق جلوگیری کنید. یکی از نکاتی که باید هنگام خرید این حسگر به آن توجه کنید این است که در محل‌هایی که نزدیک اتوبان هستند و یا محل‌هایی که نزد آنان ساخت و ساز وجود دارد، نباید از این سنسور استفاده کنید. زیرا با وارد شدن هر لرزش و یا ضربه‌ای این حسگر به صدا در می‌آید و باعث سلب آرامش و آسایش همسایه‌ها می‌شود.

سنسور دود

آیا مشاهده کرده اید که بیشتر اماکن مانند ساختمان‌ها و فروشگاه‌ها به دلیل نشتی گاز، با خسارت‌های زیاد مالی و جانی مواجه شده اند؟ چگونه می‌توان از نشتی گاز زود هنگام باخبر شد تا از خسارت‌های آن جلوگیری کرد؟

نام دیگر سنسور دود دتکتور دود است. اکثر شما سنسور دود را در ساختمان‌ها، فروشگاه‌ها و یا اداره‌ها مشاهده کرده اید. استفاده از دتکتور دود برای ساختمان‌ها از واجبات است زیرا همچون نگهبان عمل می‌کند. امکان نشتی گاز در همه ی ساختمان‌ها وجود دارد و با استفاده از دتکتور دود شما می‌توانید از خسارت‌های مالی و جانی جلوگیری کنید. دتکتور دود با تشخیص دود به دزدگیرهای اماکن سیگنال می‌فرستد و آژیر به صدا در می‌آید. اگر شما مسافرت باشید و یا به هر دلیلی از منزل خود دور باشید و نشتی گاز رخ دهد با به صدا در آمدن آژیر همسایه‌های شما باخبر می‌شوند.

سنسور مگنت

دزدگیرهای اماکن برای تشخیص ورود غیر مجاز و یا حادثه‌ای غیر معمول نیاز به سنسور دارند تا بتواند آن ورود و یا حادثه را تشخیص دهند. سنسور مگنت برای جلوگیری از این حوادث مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر اشخاصی که قصد رفتن به سفر دارند و یا قصد دارند از خانه و یا مغازه‌ی خود به مدت کوتاهی دور شوند از سنسورهای مغناطیسی استفاده می‌کنند. سنسورهای مگنت را لای درها، پنجره‌ها، درهای کمد و اشیا های مهم استفاده می‌کنند. عملکرد سنسور مگنت به این صورت است، هنگامی که درب مورد نظر بسته باشد دو قسمت آهنربا کنار هم قرار می‌گیرد و هنگامی که درب باز شود با فاصله گرفتن دو قسمت آهنربا از هم، این سنسورها فعال می‌شوند و آژیر برای هشدار به صدا در می‌آید.

تلفن کننده سیم کارتی

عملکرد تلفن کننده سیم کارتی به این صورت است که هنگام وقوع حادثه و به صدا در آمدن آژیر، علاوه بر صدای آژیر برای هشدار، دزدگیر اماکن با صلحب آن ملک تماس می‌گیرد و به او را از وقوع حادثه مطلع می‌سازد. این دستگاه با شماره‌ی هر شخصی که قبلاً در حافظه‌ی آن ذخیره شده است تماس می‌گیرد و پیغامی که در آن ثبت شده بود را پخش می‌کند.

مجموعه اینصب انواع سیستم‌های حفاظتی و دزدگیر اماکن و انواع سنسورها را در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. تمامی محصولات اینصب به همراه گارانتی معتبر و طولانی است.

شما می‌توانید تجارب خود را در استفاده از دزدگیرهای اماکن با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5433617

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستم ردیاب سرقت کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی خرید آنلاین گروه صنعتی ایران خودرو اپلیکیشن موبایل طراحی سایت مترو تینا پاکروان کاشت درخت سموم کشاورزی اسباب بازی ایرانی تجهیزات الکترونیکی ماشین لباسشویی سیستم های حفاظتی استفاده می کنند صدا در می آید انواع سنسورهای دزدگیر اماکن محل مورد نظر سنسور حرکتی ساختمان ها فروشگاه ها سنسور دود مغازه ها نشتی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از بازدید رایگان موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان همزمان با روز معلم خبر داد.

محمدهادی طهرانی‌مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با روز معلم، بازدید از موزه ها، پایگاه‌ها و اماکن تاریخی برای معلمان و اساتید دانشگاهی رایگان خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر در استان ۶ موزه فعال است و محوطه‌ها و پایگاه های تاریخی نیز پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

وی افزود: موزه خاک در روستای کلپورگان به عنوان تنها موزه زنده دنیا که سفال به صورت کاملاً دستی، بدون چرخ سفالگری و توسط زنان بلوچ ساخته می‌شود نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است.

به گفته طهرانی‌مقدم، موزه مردم‌شناسی سیستان نیز یکی از مهم‌ترین موزه‌های استان و اماکن دیدنی شهرستان زابل است که به معرفی فرهنگ و تمدن غنی اهالی استان به‌ خصوص مردمان شهر سوخته می‌پردازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها و اساتید دانشگاهی می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن ‌تاریخی به صورت رایگان بازدید کنند.

وی تصریح کرد: موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق واقع در بولوار شهید مطهری زاهدان نیز در این روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برای بازدید دایر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر