Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به مناسبت اهدای عضو خبرنگار زنجانی پیامی را صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ملکناز نجفی خبرنگار پایگاه خبری موج رسا (راه دانا) 28 بهمن‌ امسال پس از 2 هفته بستری در کما، دچار مرگ مغزی شد و برای اهدای اعضا به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین طور این خبرنگار زنجانی پس از جان بخشیدن به سه بیمار، یکم اسفند ماه امسال در قطعه ایثار بهشت زهرای زنجان آرام گرفت.

خبرنگار زنجانی در قطعه ایثار بهشت زهرای زنجان آرام گرفتخبرنگار زنجانی پس از 2 هفته بستری در کما دار فانی را وداع گفتخبرنگار پیشکسوت خبرگزاری ایرنا در مشهد مقدس درگذشت

در همین راستا عباس محمدیان رئیس  سازمان بسیج رسانه کشور اطلاعیه‌ای را در زمینه ایثار ملکناز نجفی صادر کرد.

خبر درگذشت تأسف بار همکار بسیجی‌مان دل تمام اصحاب رسانه کشور را به درد آورد. این خواهر عزیز و گرانقدر که امروز از نعمت حضور او در جمع فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب محروم شده‌ایم در طول قریب به دو دهه خدمت صادقانه خود در عرصه رسانه، همواره پاسدار حریم رسانه و قلم بود و به گواه همکارانش از هر فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بهره می‌جست، در واقع وی را می‌توان یکی از خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی نام نهاد که در عین گمنامی، عاشقانه در خدمت انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بود.

امروز هر چند روح بلند این همکار مجاهد عرصه رسانه و خبر ما به ملکوت اعلی پیوسته است اما خیر اندیشی وی و شما در اهدای اعضای وی موجب شد که برگ زرین افتخاری دیگر در کارنامه این خبرنگار فقید و جامعه رسانه کشور ثبت گردد و به واسطه آن حیاتی دوباره به تعدادی از هموطنانمان اهدا شود.

اقدام شما برای اهدای اعضای مرحومه ملکناز نجفی، جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به دریافت کنندگان و خانواده آنها هدیه داده است که این مسئله خود نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما دارد.

تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحومه، که «نخستین بانوی خبرنگار اهدا کننده عضو کشور» است، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات ایشان در وجود افراد دیگر خواهد بود.

ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه از خداوند متعال برای روح آن مرحومه طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت دارم. 

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرنگار زنجانی رسانه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با صدور پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی در روستاها، بخش‌ها و شهرهای لرستان تبریک گفت.

 متن پیام ابوطالب شفقت به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم:
ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم؛ 
امام حسن عليه السلام : هيچ قومى با يكديگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پيشرفت خود رهنمون شدند.(تحف العقول، ص ۲۳۳)

نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکاء بر خرد جمعی در حل مشکلات جوامع محلی دارد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم؛ تعامل و گفت‌وگو را یکی از پایه‌های بنیادین خود قرار داد و اصل شورا که یک اصل مترقی و روشن در قانون اساسی و از تأکیدات دین مبین اسلام است به برکت این نظام الهی به خوبی به آن توجه شد و مورد عمل قرار گرفت.

بی شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار می‌روند. شوراها، یکی از عالی ترین نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مستقیم مردم در اداره و مدیریت جامعه اس که در صورت ارائه کارکرد درست و قانونمند خویش، می‌توانند مهم‌ترین بازوی توسعه متوازن اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیز باشند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاە شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای لرستان به خدمتگزاری مشغول و با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند را تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی شهرها و روستاهای این استان در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی موفق و موید باشید.

 

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت