Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی رینگ و معابر اطراف مسجد مقدس جمکران خود را آماده استقبال از جشن نیمه شعبان کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی شامل خطوط ممتد طولی و خطوط منقطع، ضمن تغییر چهره معابر مجاور مسجد مقدس جمکران عامل افزایش ایمنی خودروهای سواری، تردد ایمن عابرین پیاده و کنترل و هدایت ترافیک در این معابر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این خصوص گفت: فارغ از اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور و شهر قم مراسم جشن برگزار شود یا ممنوعیت‌های اعمال گردد، سازمان ترافیک نیز همچون سایر قسمت‌های شهرداری آمادگی خود را جهت بزرگداشت جشن جهانی میلاد مهدویت اعلام نموده و اقدامات تخصصی در این زمینه را در دستور کار خود دارد.

حسین شعبان‌زاده افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم و تأمین مواد مصرفی جهت تجدید خط‌کشی‌ها، اجرای خطوط محل ویژه تردد عابرین پیاده و تأمین تابلوهای ترافیکی جهت هدایت و کنترل ترافیک معابر مجاور مسجد جمکران از چندی پیش در دستور کار بوده و این اقدامات تا آخر هفته جاری به اتمام خواهد رسید.

وی رفع نیازهای ترافیکی در این خصوص را با استفاده از توان اجرایی و عملیاتی سازمان عنوان و ابراز کرد: خوشبختانه با حمایت‌های معاون حمل‌ونقل شهرداری قم و اعضای شورای اسلامی شهر، توان عملیاتی سازمان ترافیک افزایش داشته و امروز قادر است بسیاری از وظایف و مسئولیت‌های تخصصی خود را با استفاده از ظرفیت و استعداد درون‌سازمانی اجرا نماید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مسجد ترافیک قم شهرداری مهدویت کنترل ترافیک معاون شورای اسلامی استفاده از ظرفیت جمکران نیمه شعبان خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود