Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:24:58 GMT

آموزش اینستاگرام حرفه‌ای در آکادمی فرجی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۹۷۹۷

آموزش اینستاگرام حرفه‌ای در آکادمی فرجی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همانطور که می‌دانید امروزه اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است. از اینستاگرام برای اشتراک گذاری عکس‌ها و همچنین فیلم‌های کوتاه خود از آن استفاده می‌کنیم و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌توان این رسانه اجتماعی را محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تعداد زیادی اینفلوئنسر در بستر اینستاگرام فعالیت می‌کنند و بسیاری نیز از اینستاگرام برای بازاریابی و فروش محصول و خدمات خود استفاده می‌کنند بنابراین اگر صفحه اینستاگرام دارید بهتر است برای آموزش اینستاگرام حرفه‌ای وقت بگذارید و از قافله عقب نمانید.

البته لازم به ذکر است که تنها کارکرد اینستاگرام اشتراک گذاری عکس و ویدئو و فروش محصول و… نیست. اشخاص و یا سازمان‌هایی وجود دارند که از این بستر برای مدیریت مشتریان، برند سازی، تبلیغات و... استفاده می‌کنند. شما در اینستاگرام می‌توانید افراد را همچون سایر شبکه‌های اجتماعی فالوو کنید.

همچنین با خواندن مقاله آموزش جذب فالوور واقعی می‌توانید به طور مفصل راه‌ها و روش‌های جذب فالوور را یاد بگیرید و در پیج خود پیاده‌سازی کنید.

علاوه بر فالو کردن افراد می‌توانید برایشان در زیر پست‌ها کامنت بگذارید، پست‌هایشان را لایک کنید و در دایرکت برایشان پیام بگذارید. همچنین اگر پیجی مورد علاقه‌تان است می‌توانید همواره با آن در تعامل باشید.

اینستاگرام در سال‌های اخیر کاربران زیادی را جذب کرده است چرا که بستر مناسب هم برای سرگرمی، آموزش، کسب و کار می‌باشد. از این‌رو مجدد یادآوری می‌کنیم که حتماً آموزش اینستاگرام را در برنامه خود قرار دهید.

سوشال مدیا مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟

سوشال مدیا مارکتینگ یا «Social Media Marketing» به گونه‌ای از بازاریابی دیجیتال اطلاق می‌شود که در آن برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک برند از شبکه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود.

سوشال مدیا مارکتینگکه به آن بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز گفته می‌شود بستری برای برقراری ارتباط با مخاطب و یا مشتریان است.

این نوع بازاریابی از مهمترین مهارت‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند به سرعت باعث پیشرفت بیزینس‌تان شود. SMM نیز مخفف Social Media Marketing یا بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است.

اهمیت اکسپلور اینستاگرام و آموزش نکات مربوط به آن

قبل از اینکه راجع به اهمیت اکسپلور بگوییم، بهتر است بدانید که اکسپلور مهمترین مزیت اینستاگرام در جذب فالوور واقعی است. معین فرجی در دوره انفجار اکسپلور خود کامل و جامع تمامی ترفندهای جذب فالوور از اکسپلور را آموزش داده است. با شرکت در این دوره اینستاگرامتان را چندین پله ارتقا دهید.

کلید جستجو یا کاوش کردن در اینستاگرام (explore) جایی است که در آن برخی از محبوب ترین عکس‌ها و ویدئوها وجود دارند.

عکس‌هایی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شوند، متناسب با پست‌ها و ویدیوهایی هستند که شما و دنبال کنندگان شما آنها را پسندیده و یا در رابطه با آنها کامنت گذاشته‌اند.

اگر همواره محتوایی را که بیشتر به آن علاقه داریم را ببینیم در دفعات بعدی که وارد اکسپلور اینستاگرام می‌شویم آن محتوا بیشتر از قبل به ما نشان داده می‌شود و در واقع هدف اینستاگرام نیز همین است که ما با دیدن هرچه بیستر این پست‌ها بیشتر در این برنامه بمانیم و سرچ‌های بیشتری انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به روند کار اکسپلور اینستاگرام مقاله " همه چیز درباره اکسپلور اینستاگرام " را در سایت معین فرجی بخوانید.

کسب درآمد از اینستاگرام

در ابتدای مطلب ذکر شد که اینستاگرام پلتفرمی محبوب برای ایجاد و اشتراک گذاری عکس و ویدئو و همچنین جنبه‌های بصری بیزینس شماست.

چنانچه اینستاگرامی وجود نداشت، شما مجبور بودید همچون قدیم مطالب‌تان را در وبلاگ‌ها، به صورت پادکست و تیزر در جاهای دیگر انتشار دهید. در واقع اینستاگرام یک تصویر از کسب و کار شما ارائه می‌دهد.

اینستاگرام می‌تواند بعنوان یک ابزار برای رشد و توسعه در تمامی صنایع تأثیر داشته باشد که برخی از مهمترین آنها، مواد غذایی، سلامت، مسافرت، لباس و… است چرا که اینها بیشتر تمایل به دیده شدن دارند.

علاوه بر این تجارت شما ملزم نیست که یک محصول را به صورت فیزیکی به فروش برساند. در واقع برقراری ارتباط شما با کاربرانتان از طریق استفاده از تصاویر و فیلم‌ها بسیار مهمتر و مورد توجه‌تر از صحبت کردن راجع به محصولاتتان است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5433716

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه اینستاگرام اینستاگرامر کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی خرید آنلاین گروه صنعتی ایران خودرو اپلیکیشن موبایل سیستم ردیاب طراحی سایت رژیم غذایی مترو مواد غذایی کاشت درخت سرقت سموم کشاورزی اکسپلور اینستاگرام شبکه های اجتماعی جذب فالوور شبکه ها پست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان خواستار ارتقا و توسعه رشته‌های فنی در این شهرستان شد.

محمد ناظری امروز (دهم اردیبهشت ماه) در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: با نفوذترین و محبوب‌ترین فردی که می‌تواند در همه مراحل حساس زندگی، دانش‌آموز را یاری کند، معلم است و به همین دلیل، دانش‌آموزان معلم خود را به‌عنوان الگو و اسوه می‌پذیرند و خود را با او همسان و همانند می‌کنند.

او ارتقا و توسعه رشته‌های فنی را در این شهرستان خواستار شد و افزود: تمام اقشار بویژه جوانان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان باید از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای حرفه‌آموزی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دانش‌آموزان معمولانی این است که علم‌آموزی و مهارت‌آموزی را به بهترین شکل یاد بگیرند، اظهار کرد: باید تلاش شود جهت فکری جامعه به‌گونه‌ای باشد که خانواده‌ها به رشته‌های فنی تمایل پیدا کنند تا دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای تشویق و هدایت شوند.

سرپرست فرمانداری معمولان با بیان اینکه علاوه بر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در مدارس باید به مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی آنها توجه شود، گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت و ارائه آموزش‌های متناسب با سن دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در تعطیلات تابستان از دیگر مسائلی است که باید به‌صورت جدی به آن توجه شود.

او با تاکید بر لزوم تقویت مهارت‌آموزی در مدارس، ادامه داد: تحصیل در مدارس فنی حرفه‌ای و کار و دانش به معنی کم‌سواد بودن دانش‌آموزان نیست و این موضوع باید به‌عنوان یک فرهنگ بین خانواده‌ها نهادینه شود.

وی افزود: معلمان همیشه سرمشق و الگوی اثرگذار دانش‌آموزان برای آینده روشن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد