Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:08:27 GMT

استقلال دارایی جدید رو کرد!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۵۹۷۹۸

حسین قربانزاده، درمورد دارایی جدید باشگاه استقلال توضیح داد: بخشی از کمپ مرحوم ناصر حجازی در مالکیت وزارت ورزش و از لحاظ فیزیکی در تصرف شهربازی ارم بود و به باشگاه استقلال منتقل نشده بود. هفته قبل تصرف فیزیکی توسط شهربازی ارم رفع شد و وزارت ورزش هم به لحاظ حقوقی موافقت کرد که این زمین به باشگاه استقلال منتقل شود و مراحل اجرایی و حقوقی درحال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه درصورتی که این انتقال صورت بگیرد، قطعا ارزش دارایی استقلال بالاتر می رود، گفت: این موضوع در صورت مالی اشاره شده بود اما چون سند و مدرکی وجود نداشت، در ارزشگذاری باشگاه استقلال لحاظ نشده بود. وقتی مراحل اجرایی و حقوقی طی شود ما به ازای آن به ترازنامه  صورت مالی اضافه خواهد شد.

بر اساس این گزارش،  قربانزاده در جریان فرایند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس،   ۲۳ بهمن ماه ارزش باشگاه استقلال را  ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و  جمشیدی فر- کارشناس ارزش‌گذار باشگاه استقلال هفته قبل درمورد روند ارزش‌گذاری این باشگاه توضیح داد: عدد فعلی، عدد مصوب هیات عالی واگذاری بوده و ارزیابی سهام با مقاصد ارائه به سازمان خصوصی‌سازی است.  

وی در مورد ارزیابی قیمت باشگاه استقلال عنوان کرد: به دلیل زیان‌دهی، امکان ارزیابی طبق ضوابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود. ارزش برند استقلال ۱۷۸۰ میلیارد تومان و املاک و مستغلات ۱۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است. به دلیل زیان‌دهی امکان ارزیابی طبق ضوابط سودآوری را نداشتیم و مبنا NAV بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه سرخابی ها استقلال واگذاری سهام مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد