Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، درجمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت کرونایی استان، اظهار کرد: روند صعودی کرونا در استان البرز متوقف شده است؛ اما این امر نباید موجب ساده انگاری شود، چرا که شمار مبتلایان همچنان بالاست. در این راستا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: همچنان در آمار فوتی‌های البرز کاهشی وجود ندارد و آمار فوتی‌های کرونا در روز گذشته دو رقمی بوده است.متاسفانه با افزایش آمار ابتلا به کرونا، موارد فوتی نیز افزایش می یابد اما مدتی طول می‌کشد تا روند افزایش فوتی‌ها متوقف شود.   

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنانش در خصوص محدودیت‌های کرونایی ایام نوروز گفت: به نظر می‌رسد محدودیت‌های ایام نوروز امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و ممنوعیت کامل سفر نداریم. اما افرادی می‌توانند به سفر بروند که واکسیناسیون آنها تکمیل باشد و علائمی از بیماری نداشته باشند.

به گفته سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز محدودیت‌ها نیز احتمالا بر همین اساس مصوب و اعلام خواهد شد.

وی در مورد وضعیت واکسن در البرز بیان کرد: مشکلی در خصوص تامین واکسن در استان نداریم و از شهروندان تقاضا می‌کنیم، با توجه به اینکه این روزها تکمیل ایمنی، تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز سوم اعلام می‌شود، برای تکمیل واکسیناسیون و تزریق دُز سوم واکسن به مراکز تجمیع واکسیناسیون در استان مراجعه کنند. 

بابایی خاطر نشان کرد: افرادی که مبتلا به اُمیکرون شدند، برای تزریق دُز سوم واکسن باید حداقل دوهفته از زمان بهبودی آنها بگذرد. کودکان بالای ۵ سال نیز می‌توانند برای تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن واکسیناسیون البرز کرج خبرگزاری فارس فارس نیوز امیکرون علوم پزشکی مسافرت محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۵۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه اوره و متانول که شامل ۸ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در این گروه نماد زاگرس برای سومین ماه پیاپی روند صعودی فروش خود را حفظ کرد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwt

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور