Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:05:58 GMT

برپایی جشنواره‌های فرهنگی در نوروز ۱۴۰۱ اهواز

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۰۱۴۱

برپایی جشنواره‌های فرهنگی در نوروز ۱۴۰۱ اهواز

ایسنا/خوزستان فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر نوروز اهواز با بیان این ‌که برنامه‌ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای نوروز باید براساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی کرونا باشد بر برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ـ ‌هنری و برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی و سوغات شهرستان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود فلاحی در  جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز شهرستان اهواز، گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید براساس تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ظرفیت‌ها و اماکن دیدنی و گردشگری اهواز باید به خوبی معرفی شوند و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبانی خوبی از مسافران ‌نوروزی صورت گیرد.

فلاحی گفت: ساماندهی خدمات شهری و انجام اقداماتی از جمله جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی، روشنایی معابر و خیابان‌ها، زیباسازی و اصلاح ورودی شهر و استفاده از ظرفیت رودخانه کارون و تمهیدات ایمنی، باید از سوی شهرداری اهواز انجام شود.

رییس ستاد خدمات سفر نوروز اهواز همچنین بر برنامه‌ریزی و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ـ ‌هنری، برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی و سوغات شهرستان اهواز از سوی کمیته فرهنگی با همکاری شهرداری و با هماهنگی دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان اهواز تأکید کرد.

او یادآور شد: آموزش و پرورش نواحی اهواز نیز نسبت به تعیین، آمادگی و معرفی مراکز اسکان مسافران نوروزی به دبیرخانه ستاد خدمات سفر اقدام کنند.

همچنین تبار قریب، رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و دبیر ستاد خدمات سفر اهواز نیز بیان کرد: باتوجه به موقعیت شهرستان اهواز به عنوان مرکز استان، این شهر همواره به عنوان یکی از مراکز حضور گردشگران در ایام نوروز مطرح بوده است.

او با بیان اهمیت ویژه ستاد خدمات سفر در ساماندهی ایام پیش‌رو بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات کمیته‌ها و فعالیت ستاد اجرایی شهرستان، برنامه‌ریزی برای حضور کاروان‌های راهیان نور، رسیدگی به موضوعات خدمات شهری از جمله جمع‌آوری نخاله و زباله‌ها، تأمین روشنایی، زیباسازی ورودی شهر و نیز  معرفی زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان تأکید کرد.

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، تبیین جایگاه ستاد خدمات سفر نوروز به منظور ایجاد شرایط لازم برای  رفاه میهمانان نوروزی، ارایه شرح وظایف رؤسا، دبیران و کمیته‌ها و نیز اولویت‌های مورد نظر به‌منظور اجرا، از اهم موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری میراث فرهنگی خوزستان نوروز 1401 خدمات سفر نوروز ستاد خدمات سفر شهرستان اهواز برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه