Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مرتضی دادروان گفت: بنا به درخواست دهیاری و معتمدان روستای دهملا بزرگ و به دلیل نیاز ساکنان منطقه، ۱یکهزار و ۳۴۰ نفر از خدمات درمانی و پزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

به گفته او  ۳۴۲ مورد ویزیت پزشکی، ۳۹ مورد ویزیت طب سنتی، ۱۸ مورد کاردرمانی و ۵۰ مورد مدیریت قند و فشار خون به اهالی این روستا ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کاروان سلامت ماهشهر انجام ۳ مورد تزریق سرم، ۳۲ مورد تزریقات و پانسمان، ثبت و ارجاع ۳ مورد خدمات پاراکلینیکی، ۱۶ مورد ویزیت تغذیه و تحویل همه نسخ دارویی عمومی و تخصصی به همه بیماران را از دیگر خدمات برشمرد.

 در این طرح موکب حضرت محسن (ع) و منطقه سوم دریایی سپاه پاسدارن امام حسین (ع) با گروه پزشکی همکاری کردند.

 گروه پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام متشکل از کادر درمان حوزه‌های مختلف و مراکز درمانی شهرستان‌های هندیجان، ماهشهر و رامشیر است و بیش از ۱۰ سال سابقه ارائه خدمات جهادی درمانی را در کارنامه خود دارد.

خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم و کم برخوردار و نیازمندان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاروان سلامت ارائه خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس