Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سامانه دریافت هزینه الکترونیکی ناوگان اتوبوسرانی شهر اراک یک ضرورت مهم و خواسته مردم است گفت: تعلل صورت گرفته در این راستا قابل قبول نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مخلص الائمه استاندار مرکزی امروز در جلسه ستاد کرونای استان مرکزی گفت: در موج ششم کرونا علیرغم وجود سرعت تکثیر بالا و عدم ایجاد محدودیت در استان و سطح کشور شرایط به مراتب بهتری نسبت به گذشته تجربه کردیم اما همچنان تقاضا داریم که مردم تصور نکنند، با عبور از این موج شرایط پایدار و بی مخاطره‌ای خواهیم داشت و همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌ها توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخلص الائمه اظهار کرد: لازم است اتباع خارجی در استان مرکزی خصوصاً در شهرستان‌های ساوه و دلیجان تحت پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند.

وی ادامه داد: نیاز است رسانه‌ها و تشکل‌های مردمی همچنان با آگاهی بخشی به مردم و نظارت بر رفتار اجتماعی فعال باشند تا در آستانه نوروز شرایط پایداری را داشته باشیم و جلوی ترویج عادی انگاری را بگیرند.

استاندار مرکزی بیان کرد: متأسفانه طی هفته‌های اخیر ۹۰ درصد متوفیان زیر ۷۰ سال ناشی از کرونا در استان مرکزی واکسن نزده بودند درحالی‌که انواع واکسن‌های ایرانی و خارجی به‌راحتی در اختیار و دسترس مردم بوده و لذا باید همواره نسبت به واکسیناسیون حساسیت لازم باشد چراکه امکان دوز چهارم در سال آینده وجود دارد.

مخلص الائمه گفت: لازم است به توصیه مراجع علمی و دینی در خصوص اهتمام با واکسیناسیون توجه بسیاری شود.

وی با اشاره به اینکه در ستاد ملی تاکید شد که رنگ بندی ها تغییر نخواهد کرد، اما در روزهای آینده محدودیت های ناظر به این رنگ بندی ها اعمال می شود افزود: با توجه به شرایط رنگ بندی استان در هفته جاری آموزش مدارس در شهرهای قرمز غیرحضوری خواهد بود.

استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به روند موجود و آمارها احتمال دارد که در روزهای آینده از شرایط قرمز خارج می شویم و احتمالا آموزش مدارس حضوری خواهد شد و مدارس و خانواده ها نیز آماده آموزش حضوری باشند.

مخلص الائمه اظهار کرد: در مقاطع مختلف آموزش تحصیلات عالی و دانشگاه ها نیز آموزش حضوری خواهد شد و باید آموزش حضوری تقویت شود.

وی ادامه داد: در خصوص نمایشگاه های پایان سال اگر نمایشگاه های بهاره در محیط های باز باشد و بتوان جمعیت را تحت کنترل کرد منعی برای برگزاری وجود ندارد، اما به هر حال هفته آینده تصمیم نهایی اتخاذ می شود و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه راه اندازی سامانه دریافت هزینه الکترونیکی ناوگان اتوبوسرانی شهر اراک یک ضرورت مهم و خواسته مردم است گفت: تعلل صورت گرفته در این راستا قابل قبول نیست.

مخلص الائمه گفت: متاسفانه در این خصوص شاهد اعتراضات مردمی هستیم که باید مدعی العموم به مسئله شرکت ورود کند و مانع زیاده خواهی و رفتار ناخوشایند پیمانکار شود.

وی خاطرنشان کرد: به همت قابل تقدیر ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک، تجهیزات icu کودکان با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سه برابر افزایش پیدا کرد و نگرانی ها در این خصوص برطرف شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار مرکزی مخلص الائمه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است