Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@11:31:01 GMT

قابلیت‌های جدید به واتس‌اپ افزوده می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۰۵۷۵

قابلیت‌های جدید به واتس‌اپ افزوده می‌شود

ایتنا - ​​​​​​​واتس‌اپ ویژگی‌های جدیدی را برای تعاملی‌تر کردن چت به این پیام‌رسان افزود؛ این ویژگی‌های جدید به زودی در دسترس خواهند بود.

قابلیت‌های جدید شامل کاربران اندروید، IOS و نسخه دسکتاپ است که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، برای کاربران  IOS و اندروید، برنامه پیام‌رسانی فوری در حال توسعه یک گزینه جستجوی جدید در صفحه اطلاعات تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واتس‌اپ همچنین ویژگی واکنش را برای کاربران دسکتاپ اضافه می‌کند که مخصوصا برای چت‌های گروهی طراحی شده است، مشاهده اینکه چه کسی به پیام‌های دریافتی و خروجی در یک گروه واکنش نشان داده است، امکان پذیر خواهد بود.

واتس‌اپ میانبر جستجو را به صفحه اطلاعات تماس بازطراحی شده اضافه می‌کند. برخی از کاربران همچنین می‌توانند همین میانبر را در اطلاعات گروه نیز مشاهده کنند.

متاسفانه، به نظر می‌رسد میانبر جستجو چندان خوب کار نمی‌کند حتی اگر این ویژگی به درستی در حساب واتس‌اپ شما ارائه شده باشد، ممکن است در شرایط خاصی ظاهر نشود. از آنجایی که این نسخه بتاست، ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد.

همچنین واتس ‌اپ رابطی ایجاد کرده است که واکنش‌های مشترک را گروه‌بندی می‌کند بنابراین می‌توانید فهرست همه افرادی را که با استفاده از همان واکنش به یک پیام عکس‌العمل نشان داده‌اند، مشاهده کنید.

البته قبلا اعلام شده بود که نسخه آزمایشی واتس‌اپ برای IOS و بتا برای اندروید در حال توسعه است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ پیام رسان اندروید واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد