Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل سوم این سریال مرکز سیمافیلم به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از ابتدای آذر ماه کلید خورده است. خبرگزاری میزان - این روز‌ها عوامل در شهرک سینمایی دفاع مقدس ضبط تصاویر سریال را دنبال می‌کنند و رامین راستاد آخرین بازیگری است که تاکنون به پروژه پیوسته است. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از تلویزیون اینجا کلیک کنید

تنها ۳۰ درصد از تصویربرداری باقی مانده و تمام بازیگران اصلی هم مقابل دوربین رفته‌اند تا این سریال برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل دوم سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیرو‌های بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای فصل جدید ادامه‌های ماجرا‌های فریبرز را دنبال خواهند کرد.

بازیگران این سریال عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل آقا، ابراهیم طلعتی نژاد، فاطمه نیشابوری، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون سریال زیرخاکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون سریال زیرخاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است