Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:07:59 GMT

شهرخودرو یک مرده متحرک است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۰۷۴۴

شهرخودرو یک مرده متحرک است

پیشکسوت فوتبال مشهد معتقد است اگر این تیم به دسته یک سقوط کند، مقصر اول و آخر آن حمیداوی است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرخودرو پس از این که هفته گذشته توانست اولین پیروزی‌اش را در لیگ بیست و یکم به دست بیاورد، این هفته مقابل هوادار با یک گل شکست خورد.

هادی برگی‌زر، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد شاگردان سیدعباسی گفت: با این شکست پرونده شهرخودرو تقریبا بسته شد و این تیم را باید نخستین تیم سقوط کننده بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من گفته بودم که این تیم برای ماندن نیاز به بردن بازی‌های ۶ امتیازی برابر تیم‌های پایین جدول مثل هوادار، نفت مسجدسلیمان، تراکتور و فجر دارد که از پس نفت بر آمد اما مقابل هوادار ناکام ماند و همین نتیجه می‌تواند پایه‌گذار سقوط این تیم باشد.

برگی‌زر در خصوص صحبت‌های تاجدار درباره نتایج سینوسی شهرخودرو توضیح داد: نتایج سینوسی این نیست که شما در ۱۹ هفته فقط یک برد داشته باشید. شهرخودرو با این نتایج مانند یک مرده متحرک است. نتایج سینوسی به این می‌گویند که شما یک هفته ببری، یک هفته مساوی کنی و یک هفته هم ببازی، نه این که تا اینجای لیگ فقط یک برد داشته باشی، آن هم برابر تیمی که وضعش همانند شهرخودرو نامناسب است. من که فکر نمی‌کنم این تیم در لیگ برتر ماندنی باشد و معجزه نیاز است تا سیدعباسی و کادر فنی‌اش بتوانند برای بقای این تیم کاری کنند.

او در ادامه گفت: مقصر اول و آخر این اتفاق، حمیداوی است. یک تیم برای نتیجه گرفتن ابتدا به ثبات احتیاج دارد. شهرخودرو، نیمی از بازیکنان اصلی‌اش را ابتدای فصل از دست داد، تا هفته دهم سه سرمربی و تعدادی مربی عوض کرد و در نیم‌فصل هم دوباره بازیکنان این تیم تغییر کردند. معلوم است که با این تغییرات، تیم ثبات نخواهد داشت و نتیجه هم نخواهد گرفت. دومین نکته مشخص بودن بودجه است که ابتدای همین فصل، مشخص نبود منابع مالی باشگاه کجا هستند و حتی بازیکنان به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کردند و حاضر به تمرین نشدند. فصلی که تیم به آسیا رفت، همین آقای حمیداوی مالک تیم بود اما هم وضعیت کادر فنی مشخص بود و هم وضعیت مالی کارخانه شهرخودرو بد نشده بود.

این پیشکسوت درباره نقل و انتقالات شلوغ شهرخودرو عنوان کرد: یک تیم برای موفقیت نیاز به بازیکن دارد اما بازیکنان باکیفیت. آن‌ها در نیم فصل بازیکن یک تیم دسته یکی را به خدمت گرفتند که از آخر، سوم است. اگر این بازیکن می‌توانست تاثیر بگذارد که وضعیت تیم قبلی‌اش چنین نبود. کارنامه بازیکنان سودانی هم که مشخص نیست و باید دید عملکرد آن‌ها چگونه خواهد بود. بازیکنان خارجی باکیفیت در فوتبال ایران کم هستند و همین بی‌کیفیت‌ها هم در حالی با تیم‌های ایرانی قراردادی ۵۰۰ هزار دلاری می‌بندند که در تیم‌های قبلی‌شان، قراردادشان ۵۰ هزار دلار بوده است. 

وی ادامه داد: متاسف هستم که باید این را بگویم که بعضی از مدیران و مدیربرنامه‌های ما پاک نیستند و حجم زیادی از پول را موقع انتقال بازیکن خارجی بی‌کیفیت دریافت می‌کنند که درست نیست. هنوز زود است که درباره بازیکنان سودانی قضاوت کرد اما چشم من آب نمی‌خورد که آن‌ها بخواهند در شهرخودرو معجزه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو داوود سیدعباسی استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

طرفداری | نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند