Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:51:06 GMT

سقوط یک هواپیمای سبک در اراضی اشغالی با دو کشته

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۰۹۵۹

سقوط یک هواپیمای سبک در اراضی اشغالی با دو کشته

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های عبری، بعدازظهر امروز (شنبه)، خبر دادند که یک هوایپمای سبک در جنوب اراضی اشغالی سقوط کرده است.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، این هواپیما، صبح امروز، از منطقه «ریشون لتسیون» به آسمان برخاسته و به سمت منطقه «ماسدا» (جنوبر اراضی اشغالی) در حال حرکت بوده که در میانه مسیر سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال  ۱۲ اضافه کرد که این هوایپما دو سرنشین داشته و آخرین بار در منطقه «الجذر» با آن‌ها ارتباط برقرار شده است. پیش از سقوط هواپیما خلبان اطلاع داده است که به علت شرایط بد جوی دید مناسبی نداشته است. طبق این گزارش، پلیس قدس هم‌اکنون در جست‌و‌جوی هواپیما در محل است.

 

 

روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» نیز در این خصوص گزارش داد  که هواپیما در یک منطقه باز در نزدیکی ورودی «بیتار» در کوه‌های قدس اشغالی سقوط کرده است. بنابر این گزارش، پلیس و نیروهای امدادی به سرعت به محل اعزام شده‌اند.

نیروهای آتش‌نشانی و امدادی اعلام کرده‌اند که در محل سقوط هواپیما آتش شعله‌ور شده است. به‌رغم آنکه برخی از جراحت شدید دو سرنشین این هواپیما خبر می‌دهند، یدیعوت آحارانوت می‌گوید که وضعیت سرنشینان هنوز مشخص نیست.

لحظاتی بعد، منابع عبری گزارش دادند که هر دو سرنشین این هواپیما کشته شده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: قدس اشغالی سقوط هواپیما فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، انصارالله یمن با انتشار فیلمی از آمادگی نیروهای خود برای ورود زمینی به نبرد طوفان الاقصی و کمک به نجات مردم فلسطین خبر داده است

در این فیلم لحظاتی از حضور نیروهای یمنی در تونل‌های زیرزمینی غزه و حمله به مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی بازسازی شده است.

این فیلم را در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند