Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:39:00 GMT

اضافه خدمت مرزبان وظیفه‌ شناس بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۰۹۹۴

اضافه خدمت مرزبان وظیفه‌ شناس بخشیده شد

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بخشودگی اضافه خدمت مرزبان وظیفه شناس "مهران سربازی" با دستور فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی حاجیان به اقدام شایسته مرزبان وظیفه شناس "مهران سربازی" اشاره کرد و اظهار داشت: سربازان در نظام دینی و ملی ما از جایگاه والایی برخوردار هستند و ما نیز برای این عزیزان احترام ویژه ای قائل هستیم، از سویی سربازان پشتوانه ای عظیم برای نیروهای مسلح و ظرفیتی مطلوب برای برقراری امنیت در کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به ۲ مطالبه "مهران سربازی" بخشودگی ۵۶ روز اضافه خدمت و موافقت با انتقال وی از محل خدمت خود به محل سکونت عنوان کرد: سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور سربازان را امانت و همچون فرزندان خود می دانند و همواره به برخورد و رفتار مطلوب با این عزیزان تاکید دارند؛ از این رو مطالبه این مرزبان وظیفه شناس مورد عنایت فرمانده کل انتظامی کشور قرار گرفت و با بخشیده شدن اضافه خدمت و انتقال وی از محل خدمت به محل سکونت این سرباز موافقت شد.  

بر اساس اعلام سایت پلیس، گفتنی است، چندی پیش مرزبان وظیفه شناس "مهربان سربازی" حین مراجعت از مرخصی در مسیر تبریز به ماکو، متوجه بسته پلاستیکی حاوی مقادیری زیور آلات از نوع طلا شد و فورا درصدد پیدا کردن صاحب اصلی آن برآمد و در نهایت این مرزبان طلاهای پیدا شده را به صاحبش بازگرداند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار مهدی حاجیان حسین اشتری مرزباني مرزبان وظیفه شناس اضافه خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه یک سرباز به نام «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگه‌ژال، صورت گرفته که متأسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6094852

دیگر خبرها

  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • شهادت مرزبان بانه ای در درگیری با گروهک معاند
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در بانه 
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی