Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری برگزار شد برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه استان کرمانشاه در مواجهه با پیک ششم کرونا به لحاظ مشارکت خوب مردم و تلاش پرستاران فداکار و پزشکان ایثارگر و کادر بهداشت و درمان از وضعیت بهتری برخوردار است و باید این همراهی و تلاش شبانه روزی برای بهبود کامل وضعیت فعلی و عبور از پیک تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی بر لزوم گسترش فعالیت ها برای افزایش واکسیناسیون و به ویژه تزریق نوبت سوم تأکید کرد و گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه برای مدیریت این بیماری و حفظ سلامت مردم ضروری است و دانشگاه باید با همکاری سایر نهادهای متولی در این زمینه بسیار فعالانه کار کند.

واکسیناسیون مهمترین راهکار جلوگیری از ابتلا به کرونا

استاندار کرمانشاه انجام واکسیناسیون کامل را راهکاری برای جلوگیری از شیوع پیک های بعدی کرونا در استان دانست و اظهار داشت: مراکز علمی دانشگاه علوم پزشکی باید به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از پیک های بعدی توجه ویژه داشته باشند؛ زیرا اگر بتوانیم این اقدامات را در دستور کار خود قرار دهیم بدون تردید با جامعه ای سالم و دارای ایمنی لازم در برابر بیماری روبرو خواهیم بود.

وی با تاکید بر انجام اقدامات لازم در استان برای کمک به شرایط بهتر در مواجهه با پیک ششم کرونا، تصریح کرد: اطلاع رسانی در سطح جامعه و ملزم کردن دستگاه‌های اجرایی و همچنین صنوف برای رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی بسیار مهم و تاثیرگذار است و برای اینکه بیماری بیشتر در جامعه کنترل شود لازم است که مراقبت ها افزایش پیدا کند.

استاندار کرمانشاه از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست که مراقبت های بهداشتی را افزایش دهد و نظارت بیشتری برای ترزیق واکسن و ایجاد وضعیت پویاتر در مراکز واکسیناسیون داشته باشد.

امیری مقدم در ادامه توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی را یکی عوامل مهم برای کنترل بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: این مهم باید یکی از خواسته های دانشگاه علوم پزشکی باشد و اطلاع رسانی بیشتر در این زمینه الزامی است.

وی استفاده از ماسک و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی با کمک خیرین می تواند به توزیع ماسک در مناطق محروم کمک کند زیرا این موضوع برای کنترل کرونا بسیار موثر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: همه صنوف در استان باید ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی باشند و اگر موردی پیدا می شود که کم توجه است حتماً به آن باید تذکرات لازم داده شود.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تحولات صورت گرفته در مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: این تغییر و تحولات باید منجر به ارائه خدمات بیشتر و گسترده تر در جامعه شود و مردم احساس کنند که با تغییر و تحول گرفته شرایط با گذشته فرق کرده و خدمات نیز بهتر شده است.

کرونا پنج خانواده دیگر کرمانشاهی را داغدار کرد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته پنج نفر دیگر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به سه هزار و ۲۰ نفر رسیده است.

«مهدی محمدی» افزود: ۱۸۸ نفر شامل ۷۶ بیمار مثبت بستری و ۱۱۲ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر است.

هفت شهر کرمانشاه همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه همچنین اعلام کرد: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفت شهرستان استان از ششم اسفند در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

محمدی»، شهرستان های قرمز استان را شامل کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، هرسین، سرپل‌ذهاب، پاوه و صحنه عنوان کرد و افزود: براین اساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر، سنقروکلیایی، قصرشیرین و گیلانغرب نیز در وضعیت نارنجی و شهرستان دالاهو هم در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی قبلی (۲۹ بهمن) شهرستان‌های پاوه، جوانرود، صحنه، قصرشیرین، هرسین، سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی، کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، سنقروکلیایی و روانسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند و تنها شهرستان زرد استان دالاهو بود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی پروتکلهای بهداشتی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استانداری کرمانشاه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی پروتکلهای بهداشتی کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرونا دانشگاه علوم استاندار کرمانشاه مدیریت کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه