Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به آزادسازی سواحل با دستور رئیس‌جمهور گفت: بسیاری از سواحل با ساخت ویلاها اشغال شده بودند و حتی در مواردی ساخت این ویلاها تا دل دریا هم پیش رفته بود.

وی افزود: اقدام آقای رئیسی و دولت سیزدهم در آزادسازی سواحل یک اقدام انقلابی بود، چراکه بسیاری از این ویلاهای ساخته شده در سواحل، به دستگاه‌های دولتی تعلق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد آزادسازی سواحل، دیگر دستگاه‌ها نیز همکاری خوبی با قوه مجریه داشتند و به دنبال صدور دستور رئیس‌جمهور برای این منظور قوای دیگر و همچنین نیروهای مسلح نیز همکاری کامل با قوه مجریه برای این منظور داشتند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در کمتر مواردی شاهد همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف به این شکل بوده‌ایم و این تبعیت دستگاه‌های مختلف از دستور رئیس‌جمهور اقتدار دولت آقای رئیسی را نشان می‌دهد.

وی افزود: مسئله اینجاست که ویلاهای متعلق به دستگاه‌های مختلف فقط در اختیار مدیران و روسا بود و اینطور نبود که کارگران و کارمندان هم بتوانند از این ویلاهای ساحلی استفاده کنند و تنها مدیران و روسا و اقوام آنها بودند که می‌توانستند از این ویلاها استفاده کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: درخواست من از دولت این است که دیگر ویلاها و پلاژهای مربوط به دستگاه‌های دولتی نیز برای استفاده عموم یا فروخته و یا به بخش خصوصی واگذار شود تا همگان بتوانند با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنند.

کد خبر 660077 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی