Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:11:56 GMT

فرمانداران شهرستان‌های بشرویه و درمیان منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۳۳۰

فرمانداران شهرستان‌های بشرویه و درمیان منصوب شدند

گروه استان‌ها- در احکامی جداگانه از استاندار خراسان جنوبی مهدی فرجامی‌فرد به عنوان فرماندار شهرستان درمیان و حسن علیزاده به عنوان فرماندار بشرویه منصوب شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، جواد قناعت در احکامی جداگانه مهدی فرجامی‌فرد را به عنوان فرماندار شهرستان درمیان و حسن علیزاده را به عنوان فرماندار بشرویه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجامی فرد متولد 1349 و دارای مدرک کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی است.

سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان منصوب شدسرپرست جدید فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد

نخستین فرماندار شهرستان خوسف، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی، معاون مدیرکل اداره کل کار و امور اجتماعی استان خراسان جنوبی، رئیس اداره امور دانشجویی و فوق برنامه و مسئول طرح و برنامه مرکز آموزش عالی شهید خیابانیان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره آمار و برنامه‌ریزی و جانشین طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، رئیس اداره اشتغال سازمان کار و امور اجتماعی استان خراسان جنوبی و مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از جمله سوابق اجرایی فرماندار درمیان است.

دبیرکمیته تخصصی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی، دبیرکمیته برنامه‌ریزی علمی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی، دبیر کارگروه علمی جشنواره کارآفرینان برتر خراسان جنوبی، رئیس کمیته فنی و اجرایی طرح ارزیابی و تمام شماری بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و کارآفرین، عضو کمیته هماهنگی استانی گسترش آموزش‌های علمی کاربردی در استان خراسان جنوبی، عضو شورای عالی بسیج کارگری استان و مسئول کمیته اشتغال و معاون فنی و آموزشی سرشماری نفوس و مسکن استان خراسان جنوبی از سایرمسئولیت‌های تخصصی مهدی فرجامی فرد است.

انتهای پیام/ 252/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان جنوبی عنوان فرماندار برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد

فرخی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

او افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

روکش آسفالت ۸۴۷ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

فرخی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در جهت بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد