Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه از مسئولان انتظار می‌رود برای تسهیل جاده سنگلاخ کارآفرینی تلاش کنند گفت: نگرانی سرمایه‌گذاران خلف وعده برخی از مسئولان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بیرجند ، مصطفی نخعی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه کنسانتره آهن شهرستان سربیشه اظهار داشت: در دو سال گذشته اتفاقات بزرگی در عرصه اقتصاد و تولید شهرستان سربیشه در حال رقم خوردن است که از نمونه آن بهره‌برداری کارخانه اکسید منیزیم در شهرستان سربیشه با حجم سرمایه‌گذاری و اشتغال بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرز ماهیرود که یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان سربیشه است زیرساخت‌های بسیار خوبی از جمله استقرار دستگاه ایکس‌ری و زیرساخت‌های رفاهی در حال شکل‌گیری است.

نماینده مردم  شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در حمایت از سرمایه‌گذاران باید مانع‌زدایی کنند نه مانع تراشی چرا که آنان ستون‌های خیمه اقتصاد کشور هستند که باید حمایت و کمک شوند.

استاندار خراسان جنوبی: مدیران شرایط را برای تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان آماده کنند سرمایه گذاری در بخش غیردولتی در پروژه های عمرانی نیمه تمام از مالیات معاف شد گسترش سرمایه گذاری با توسعه زیرساخت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی لامرد
نخعی بیان کرد: تحریم، سوء مدیریت و بروکراسی پیچیده اداری سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را دچار مشکل کرده است و متاسفانه فرهنگ محافظه‌کاری در بین مسئولان خراسان جنوبی از قدیم نهادینه شده که باید تغییر کند‌.

وی گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم و اگر همین قوانین فعلی به نفع مردم و سرمایه‌گذار تفسیر شده و اراده برای رفع موانع باشد اقدامات مهمی می‌توان در کشور انجام داد.

نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرهنگ غنی مردم خراسان‌جنوبی شاید یکی از دلایل مهم شکل‌گیری این سرمایه‌گذاری و ایجاد این واحد تولیدی است.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تحقیقی انجام داده که بر اساس آن خراسان جنوبی در سطح کشور بالاترین امنیت در حوزه سرمایه گذاری را دارد و بخش زیادی از آن مرهون فرهنگی غنی مردم این استان است.

نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی به اشاره به اینکه امروز می‌شود ادعا کرد که شهرستان مرزی سربیشه به لحاظ صنعتی و اقتصادی رو به توسعه است گفت: زیرساخت‌های اقتصادی بسیار خوبی در این شهرستان در حال شکل‌گیری است و به سمت صنعتی شدن حرکت می‌کنیم.

نخعی اظهار داشت:  از مسئولان انتظار می‌رود برای تسهیل جاده سنگلاخ سرمایه گذاری و کارآفرینی کمک کنند. یکی از نگرانی‌های جدی سرمایه گذاران این است که مسئولان به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و این آسیب‌ جدی است که سرمایه اجتماعی را کاهش می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر دوست داریم امنیت استان و کشور تامین شود باید به فکر اشتغال بود بیان کرد: شاخصه بارز خراسان جنوبی را همه در وجود ظرفیت‌های استان به ویژه معادن می‌دانند.

عباس‌زاده با بیان اینکه وجود معادن فوق‌العاده و متعدد برای ما ویژگی خاصی دارد و باید شکرگزار نعمات خدا و این ظرفیت‌ها باشیم، گفت: ساده‌ترین روش استفاده از ظرفیت‌ها و شکرگذاری نعمات خدا استخراج منابع و پیشگیری از خام‌فروشی در محصولات کشاورزی و معدنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: ساده‌ترین روش استفاده از ظرفیت‌ها و شکرگزاری نعمات خدا استخراج منابع و پیشگیری از خام فروشی در محصولات کشاورزی و معدنی است.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه باید زنجیره ارزش و تولید را در منابع و معادن استان ایجاد کنیم تصریح کرد: در این راستا وظیفه ما حمایت از سرمایه‌گذاران است و در این زمینه نیز وظیفه رفع موانع تولید را داریم.

انتهای پیام /254/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرستان سربیشه سرمایه گذاران خراسان جنوبی نماینده مردم سرمایه گذاری زیرساخت ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی فرد صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: جلسه توجیهی نامزدهای انتخاباتی و رؤسای ستادهای انتخاباتی آنان برگزار شده است.

فرماندار بیرجند گفت: ظرفیت‌های تبلیغی نیز به نامزدها اعلام شده است‌

فاضلی فرد با بیان اینکه دو شعبه سیار به شعب اخذ رأی در بیرجند افزوده شده است، ادامه داد: در مجموع آمادگی لازم را برای برگزاری دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخاب در شهرستان بیرجند وجود دارد.

وی گفت: از آنجایی که در فصل بهار بسیاری از مردم به روستاهای اطراف شهر می‌روند تدبیر لازم برای تأمین تعرفه در روستاها انجام شده است.

علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه اظهار کرد: چندین جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه شرایط را برای تبلیغات باید بیش از گذشته فراهم کنیم، بیان کرد: شرایط تبلیغاتی در شهرستان خوسف نسبت به نوبت قبل دو برابر افزایش یافته است.

فرماندار خوسف افزود: در خوسف ۲۵ مکان، در ماژان پنج مکان و در بخش مرکزی نیز دوازده نقطه برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان نیز در این جلسه با بیان اینکه در نماز عید فطر و نمازهای جمعه بحث تشویق به شرکت در انتخابات انجام شده است، گفت: با آقایان مولوی نیز در این زمینه رایزنی شده است.

وی یادآور شد: سیل اخیر به برخی از جاده‌های شهرستان خسارت وارد کرده است که برای تسهیل عبور و مرور نیاز به مرمت دارد.

فرماندار درمیان گفت: در مجموع آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

گفتنی است انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به دور دوم کشیده شده و رقابت بین آقایان علی مولوی حقیقی و سید حسن هاشمی خواهد بود.

کد خبر 6089501

دیگر خبرها

  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است