Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@22:11:50 GMT

آمار کرونا قم ۷ اسفند؛ ۹ فوتی‌ و ۵۸ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۴۰۴

آمار کرونا قم ۷ اسفند؛ ۹ فوتی‌ و ۵۸ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۵۸ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح هفتم اسفندماه را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی ۴۲ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۳۰ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

در حال حاضر تعداد ۳۴۲ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۵۳ نفر از بیماران در بخش‌های مراقبت بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۹ فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

انجام تست روزانه در استان ۱۵۸ مورد و تعداد تست‌های مثبت ۶۶ مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۷۵۱ هزار و ۶۲ دوز بوده است.

کد خبر 558207

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا استان ها وضعیت کرونا در قم فوت شدگان کرونا در قم اورژانس پیش بیمارستانی آمار ابتلا به کرونا در قم کرونا در قم دوران نقاهت کرونا در ایران قرنطینه خانگی آمار فوتی های امروز کرونا انتقال بيماري کرونا وضعیت قرمز کرونا در قم توصیه های بهداشتی آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی قم وضعیت کرونا در ایران آمار کرونا در قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.   وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته