Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@08:56:32 GMT

مدیر کل جدید بهزیستی بوشهر معارفه شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۷۴۶

مدیر کل جدید بهزیستی بوشهر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدهادی رستمیان معاون امور عمرانی استانداری بوشهر عصر امروز در این آیین اظهار داشت: تاسیس سازمان بهزیستی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ این سازمان دارای شرح وظایف بسیارگسترده‌ای است که بنا به آموزه‌های دینی، مورد توجه خاص انبیا و ائمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: خدمت به جامعه معلولین، خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست و .... از خدمات خداپسندانه و ارزشمند است که قطعا همه عزیزان خدمتگزار در این حوزه در دنیا و آخرت از ارزش و اجر خاص و ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی در ادامه به حفظ کرامت انسانی جامعه هدف در سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: از آنجا که انسان از هر قشری در جامعه دارای شرافت ذاتی است و نباید شرافتش لکه دار شود، بنابراین به تمامی خدمتگزاران در این عرصه، توصیه می‌کنم تمامی خدماتی که ارائه می‌شود با حفظ کرامت انسانی جامعه تحت پوشش این سازمان باشد.

رستمیان برای رسیدن به نتایج مطلوب و مثبت اعم از رفع نیازمندی‌ها، معیشت، اشتغال و مسکن مناسب برای جامعه هدف، برنامه‌ریزی مدون و منظم را در اولویت دانست و تصریح کرد: این سازمان باید طرح جامعی اعم از جمعیت تحت پوشش و تمامی نیازمندی‌ها را در نظر داشته باشد تا بتواند طی یک سال آینده گام‌های محسوس و قابل لمسی بردارد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری بوشهر در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات دکتر حاجیونی مدیرکل پیشین بهزیستی استان بوشهر از دکتر حسین اسدی راد مدیرکل جدید، خواستار تقویت بدنه کارشناسی این سازمان در عرصه خدمات رسانی، جلب مشارکت مردم و اعتمادسازی آنان، هزینه کرد صحیح و درست منابع و شفافیت آمار شد و تاکید نمود مجموعه استانداری بوشهر نیز در این امرخطیر همراه و در کنار سازمان بهزیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهزیستی بوشهر مدیرکل حاجیونی اسدی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان