Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:12:37 GMT

خدمات مشاوره پزشکی آنلاین با اسنپ دکتر

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۷۶۷

خدمات مشاوره پزشکی آنلاین با اسنپ دکتر

مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین یکی دیگر از خدمات سامانه هوشمند اسنپ است که با اوج گرفتن کرونا بستر مناسبی برای ارتقای سلامتی مردم فراهم آورد. اسنپ دکتر با همکاری گروه بزرگی از پزشکان متخصص و فوق تخصص به مردم در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت مشاوره می‌دهد. اما سؤال اینجاست که این سرویس آنلاین چه خدماتی را به مردم ارائه می‌دهد؟

مشاوره روانشناسی و پزشکی آنلاین اسنپ

با شیوع ویروس کرونا سوپراپلیکیشن اسنپ که در سال‌های اخیر خدماتی مانند تاکسی اینترنتی، سوپرمارکت آنلاین و ارسال و تحویل آنلاین غذا را ارائه کرده بود، باز هم ایده جدیدی را به کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه هوشمند با همکاری هاسپیتل بخش جدیدی برای ارائه خدمات مشاوره پزشکی آنلاین راه اندازی کرد و آن را اسنپ دکتر نام نهاد.

مردم با کمک این اپلیکیشن می‌توانند با مشاوره هر پزشک متخصص، روانشناس یا پزشک فوق تخصصی که مد نظرشان است، برای بهبود سلامتی خود اقدام کنند. برای استفاده بهینه از خدمات اسنپ دکتر لازم است که با خدمات و مزایای استفاده از آن آشنا شوید.

اسنپ دکتر، پاسخگوی سؤالات شما

هنگامی که برای بهبود سلامتی خود تصمیم می‌گیرید، آسان ترین گزینه استفاده از راهنمایی‌‌های پزشک انلاین است. کافی است اینترنت گوشی هوشمند خود را فعال کرده و بعد از ورود به اپلیکیشن اسنپ دکتر گزینه «پزشک و مشاور» را انتخاب کنید. با ورود به این صفحه، فهرستی از حوزه‌های پزشکی و روان شناسی نمایش داده می شود. شما با ورود به تخصص مورد نظر می‌توانید نام هر پزشک متخصص یا فوق تخصصی که مد نظرتان است را مشاهده و انتخاب کنید.

خدمات آنلاین پزشکی با تعیین وقت مشاوره و پرداخت هزینه آن ارائه می‌شود. سپس شما باید تصمیم بگیرید که جلسه مشاوره به صورت تماس ویدیویی یا تلفنی باشد. در صورتی که شما و پزشک انلاین آماده باشید، می‌توانید جلسه خود را شروع کنید. به این ترتیب این امکان را دارید که برای 32 حوزه از مشاوره اینترنتی پزشکی و روانشناسی بهره مند شوید.

خدمات اسنپ دکتر در خدمت کاربران

شما با استفاده از اسنپ دکتر می‌ توانید از خدماتی بهره مند شوید که روند درمان را آسان می‌کنند. این خدمات عبارتند از:

دریافت نسخه آنلاین با اسنپ دکتر

در چند ماه اخیر در ایران سامانه نسخه نویسی الکترونیکی راه اندازی شده است. پزشکان با در اختیار داشتن کد ملی کاربران اسنپ دکتر می‌توانند داروهای مورد نیاز آن‌ها را تجویز کنند. بیماران با ارائه کد نسخه به داروخانه‌های سراسر کشور می توانند داروهای خود را خریداری کنند. در نتیجه خدمات اسنپ دکتر با سیستم نسخه نویسی جدید با سهولت و سرعت بیشتری انجام می شود.

انجام آزمایش در منزل

یکی دیگر از خدمات ارزشمند مشاوره پزشکی آنلاین ثبت درخواست «آزمایش در منزل» است. ممکن است دکتر هنگام مشاوره اینترنتی پزشکی دستور آزمایش های مختلفی را ثبت کند. سرویس انجام آزمایش اسنپ در منزل در راستای محافظت از سلامت بیماران، در کمتر از 24 ساعت کار نمونه گیری را انجام داده و بعد از حداکثر 48 ساعت نتایج را تحویل می دهد.

این خدمات شامل آزمایش خون، چکاپ زنان و مردان، آزمایش مخصوص سالمندان و کودکان، تست کرونا، پرستاری و تزریقات می شود. لازم به ذکر است که این خدمات با رعایت تمامی پروتکل ‌های بهداشتی، در منزل یا محل کار انجام می شوند.

خدمات پرستاری در منزل اسنپ دکتر

شما می توانید برای مراقبت‌های خاص از «خدمات پرستاری در منزل» اسنپ دکتر استفاده کنید. کافی است فرم درخواست برای کارهایی مانند سرم ‌تراپی، تزریقات، سونداژ، نوار قلب، لوله معده، پانسمان، کشیدن بخیه، ساکشن ‌تراپی و کنترل فشار خون پر شود. اسنپ در اسرع وقت پرستاری را به آدرس ثبت شده اعزام می کند.

خدمات ویزیت پزشک در منزل

علاوه بر خدمات مشاوره اینترنتی پزشکی می توانید فرمی را پر کرده و درخواست کنید که پزشک شما را در منزل خودتان ویزیت کند. البته «خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل» شامل تعداد محدودی از حوزه های پزشکی می شود. توجه داشته باشید که در موارد اورژانسی باید با 115 تماس بگیرید. حوزه های ویزیت پزشک در منزل عبارتند از:

پزشک عمومی در منزل، متخصص نورولوژی، متخصص قلب و عروق، متخصص جراح، متخصص اورولوژی، متخصص اطفال، متخصص روانپزشک، متخصص ارتوپد، متخصص زنان، متخصص طب اورژانس، متخصص عفونی و کرونا و متخصص داخلی.

مزایای خدمات مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ دکتر

استفاده از راهنمایی‌های پزشک انلاین برای کاربران نتایج سودمندی دارد. این مزایا عبارتند از:

ملاقات آنلاین با بهترین پزشک‌های متخصص

تصور کنید که پیش از روی کار آمدن اسنپ دکتر باید برای ویزیت شدن به نزدیک ترین درمانگاه می رفتید. اگر پزشک متخصص یا فوق تخصص خاصی مد نظرتان بود باید از مدت ها قبل وقت می‌ گرفتید. اکنون با وجود مشاوره آنلاین پزشکی اسنپ، تیم پزشکان و روانشناسان مجرب در 24 ساعت شبانه روز به شما در جهت بهبود سلامتی جسمی و روانی‌تان مشاوره می دهند. در حالی که شما در وقت مناسب، شرایط و فضای دلخواه در جلسه با بهترین متخصصان شرکت می کنید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

افرادی که به خاطر مشغله کاری، درسی و شخصی فرصت ملاقات حضوری با پزشک را ندارند، می توانند از خدمات اسنپ دکتر بهره مند شوند. در ضمن افرادی که به دلیل کهولت سن، داشتن معلولیت های جسمانی یا زندگی در شهر و روستایی دور نمی توانند برای جلسات حضوری و آفلاین حاضر شوند، می توانند حداکثر استفاده را از خدمات اسنپ دکتر داشته باشند.

جلسات آنلاین محرمانه و خصوصی

یکی از مزایای بسیار ارزشمند مشاوره پزشکی آنلاین، محرمانه بودن آن است. البته سوگند نامه پزشکی بر محرمانگی اطلاعات و پرونده بیمار تأکید دارد. این نکته درباره خدمات اسنپ دکتر اهمیتی مضاعف دارد. بنابراین شما با اطمینان خاطر می توانید مشکلات خود را با پزشک انلاین در میان بگذارید و تصاویر مدارکی مانند سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی را با پزشک به اشتراک بگذارید.

خدمات پشتیبانی آنلاین

تیمی از افراد آموزش دیده و مجرب برای پاسخگویی به سؤالات شما در 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کنند. در صورتی که در پرداخت هزینه، تعیین زمان و برقراری جلسه آنلاین مشکلاتی داشته باشید، با راهنمایی‌های تیم پشتیبانی می‌توان آن‌ها را رفع کرد. برای مثال ممکن است هنگام جلسه با کاهش سرعت یا قطعی اینترنت مواجه شوید و جلسه را از دست بدهید. یا تصمیم بگیرید زمان جلسه را تغییر دهید. در این شرایط تیم پشتیبانی آنلاین اسنپ دکتر در خدمت شماست.

https://snapp.ir/medical-services/

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات مشاوره مشاوره پزشکی پزشکی اسنپ مشاوره پزشکی آنلاین خدمات اسنپ دکتر خدمات مشاوره پزشک انلاین پزشک متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی