Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در این مرکز درمانی خبرداد.

دکتر محمد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با توجه به ضرورت و نیاز مبرم استان به بخش جراحی قلب و راه اندازی بخش جراحی قلب در این مرکز درمانی گفت: اولین عمل جراحی قلب کودکان در بخش جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این نوع عمل تنها در مراکز پیشرفته جراحی قلب و عروق دنیا که دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی می باشند انجام می شود.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج خاطرنشان کرد: بخش جراحی قلب این مرکز درمانی با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و کادر درمانی مجرب  و پزشکان فوق تخصص جراحی قلب و آنژیوگرافی آماده ارائه خدمات درمانی لازم به هموطنان می باشد.

طهماسبی تصریح کرد: این عمل جراحی توسط آقای دکتر شیروان سلامی نیا فوق تخصص جراحی قلب این مرکز درمانی انجام شد که این عمل با موفقیت صورت پدیرفت و در حال حاضر حال عمومی بیمار بعداز عمل جراحی رضایت بخش می باشد.

وی در پایان به همشهریان توصیه کرد: با توجه به راه اندازی بخش جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در این مرکز درمانی، ارائه خدمات درمانی مربوط به جراحی قلب برای بیماران نیازمند انجام می شود و همشیریان بدون مراجعه و مسافرت به استان‌های همجوار می توانند خدمات درمانی لازم را در این بیمارستان دریافت کنند و این مرکز درمانی آماده ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی لازم به بیماران نیازمند در استان و کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد یاسوج مرکز درمانی بخش جراحی قلب خدمات درمانی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان

 علیرضا مالکی رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از ۳ تا ۵ سالگی است، متاسفانه به علت عدم مراجعه، تعداد زیادی از بیماران از سن مناسب کاشت حلزون خارج شده اند.

  مالکی افزود: از والدین عزیز بیماران ناشنوا در کلّ استان می‌خواهم تا در زمان لازم و قبل از اینکه خیلی دیر شود برای شروع فرایند درمان به مرکز کاشت حلزون واقع در بیمارستان فوق تخصصی الزهراء (س) زاهدان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده اند و در نوبت کاشت حلزون در بیمارستان تخصصی الزهرا (س) زاهدان قرار دارند.

 مالکی افزود: با حضور نیرو‌های متخصص و کادر درمانی خبره و تجهیزات به روز، در مرکز فوق تخصصی کاشت حلزون زاهدان خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های زیاد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند