Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:00:09 GMT

تشکیل ستاد ویژه احداث سرپناه برای مددجویان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۱۹۱۱

تشکیل ستاد ویژه احداث سرپناه برای مددجویان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: به منظور تامین سرپناه برای افراد تحت پوشش؛ ستاد مسکن تشکیل شود تا با تلاش مضاعف؛ مشکلات نیازمندان در بحث مسکن و دیگر حوزه ها برطرف شود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ در بازدید از اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان و در نشست با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل که در محل سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی استان سمنان برگزار شد با اشاره به گستردگی خدمات رسانی این نهاد اظهار کرد: اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر داخل کشور در خارج از مرزهای جغرافیایی نیز به انجام می رسد و خوشبختانه تلاش و کوشش این عزیزان باعث درخشش نام زیبای این مجموعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با فعالیت‌های موثر و مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مسیر زندگی افراد بسیاری در زندگی تغییر یافته که می‌توان نمونه های بازر آن را در بین افراد مختلف و موفق جامعه که تحت پوشش این مجوعه بوده اند ، مشاهده کرد.

استاندار سمنان با تاکید بر لزوم‌ تسریع و سرعت بخشی به بحث خدمات رسانی به خانواده های نیازمند ادامه داد: خوشبختانه با وجود مردم بسیار متدین و دلسوز و حامی فقرا و همچنین وجود موسسه‌های خیریه، استان سمنان در بحث کمک به افراد نیازمند همیشه پیشگام بوده است.

هاشمی اضافه کرد: به‌منظور تامین مسکن برای افراد تحت پوشش؛ ستاد مسکن تشکیل شود تا با تلاش مضاعف؛ مشکلات نیازمندان در بحث مسکن و دیگر حوزه‌ها مانند اشتغال، درمان و... برطرف شود.

وی اضافه کرد: در حوزه درمان و همچنین حوزه تحصیل افراد تحت پوشش هم کمیته امداد اقدامات مناسبی را به انجام رسانده است که باعث گردیده تا در سطح استان دانش آموزانی که تحت پوشش می باشند از تحصیل باز نمانند.

استاندار سمنان گفت: انتظار می‌رود که تلاش شود تا از پتانسیل مجموعه استان استفاده شود تا مشکلات اشتغال افراد تحت پوشش برطرف گردد.

هاشمی با اشاره به اینکه اولویت کمک به مردم نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره‌) است ، خاطرنشان کرد: افراد محتاج و نیازمند باید شناسایی شوند تا انشاله در سطح استان فرد نیازمندی وجود نداشته باشد.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه استان سمنان پایلوت وحدت، همدلی و مردم‌داری است ، تصریح کرد : در ادامه روند انتصاب در استان سمنان، امروز ۴ مدیر بومی، جهادی و انقلابی برای مدیریت دستگاههای اجرایی استان منصوب شدند.

انتهای پیام.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد سمنان استاندار سمنان کمیته امداد امام خمینی استاندار سمنان افراد تحت پوشش استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار