Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی گفت: در راستای کاهش آمار غریق کشور با سازمان بسیج کشور خصوصاً بسیج عشایری تفاهم‌نامه‌ای را امضا و تلاش کرده‌ایم تا با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در سراسر کشور، در راستای آموزش همگانی غریق فعالیت کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی حیدری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان اظهار داشت: وزارت ورزش بر مشارکت حداکثری جامعه‌های ورزشی در انتخابات هیئت‌های ورزشی تاکید دارد تا سرنوشت هیئت‌های ورزشی توسط تعداد بیشتری از جامعه ورزش تعیین شود و به همین خاطر اساسنامه تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در اساسنامه جدید 10 نماینده از هیئت‌های شهرستان‌ها حضور دارند و همچنین نمایندگان مختلف دستگاه‌های شهرداری، سازمان بسیج، فدراسیون، هیئت‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و کارگری به مجمع اضافه شده‌اند. 

رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی خاطر نشان کرد: فدراسیون نجات‌غریق با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای را به امضاء رسانده و متعهد شده است که 33 هزار معلم ورزش در سراسر کشور آموزش نجات‌غریق ببینند. هدف از این تفاهم‌نامه آموزش نجات‌غریق 14 میلیون دانش‌آموز و کاهش آمار غریق در سطح کشور است. مدال المپیک بالاترین دستاورد یک ورزشکار است اما جامعه 100 هزار نفری نجات‌غریق کشور اگر بتوانند آمار غریق کشور را حتی در یک نفر کاهش دهند به اندازه ده‌ها مدال المپیک ارزش دارد چون بحث نجات جان انسان‌ها مطرح است. 

انتصاب دبیر جدید فدراسیون نجات غریق و غواصیرئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر انتخاب شدتشکیل کارگروه مشترک‌ میان فدراسیون نجات غریق و‌ سازمان حفاظت از محیط زیستالبرز قهرمان مسابقات نجات غریق بانوان کشور شد

وی تصریح کرد: استان اصفهان سال‌ها مهد واترپلو بوده و بهترین شناگرهای کشور  از آن  اصفهان است و سطح توقعات از نجات‌غریق استان افزایش یافته است. هرچقدر سطح آموزش مدرسان نجات‌غریق ارتقاء یابد، منجیان قوی‌تری تربیت خواهیم کرد و حضور پر قدرت منجیان غریق  به کاهش آمار غریق کشور  کمک خواهد کرد. استان اصفهان پتانسیل بالایی در نجات‌غریق دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد تا بتوانیم استان‌های همجوار را هم‌ پوشش دهیم. 

حیدری افزود: در راستای کاهش آمار غریق کشور با سازمان بسیج کشور خصوصا بسیج عشایری تفاهم‌نامه‌ای را امضا و تلاش کرده‌ایم تا با بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری و پتانسیل بسیج و آموزش نیروهای بسیج در سراسر کشور،  در راستای آموزش همگانی غریق فعالیت کنیم. 

وی درباره برنامه‌های آینده تیم ملی خاطر نشان کرد: امروز نخستین مرحله از اردوی تیم‌ملی برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا در بوشهر تشکیل شد و از ورزشکاران استان اصفهان به اردوی تیم ملی دعوت به عمل آمده است. 

رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی کشور گفت:  اصفهان ناجیان غریق خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم از ظرفیت بالای استان استفاده کنیم و سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان برگزار نماییم. 

انتهای پیام‌/163/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی کاهش آمار غریق استان اصفهان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد