Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:29:56 GMT

از چسب کاشی و سرامیک استفاده کنیم یا ملات سیمان؟

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۰۹۸

از چسب کاشی و سرامیک استفاده کنیم یا ملات سیمان؟

چسب کاشی و سرامیک در مقایسه با ملات سیمان مزیت هایی دارد که کارفرمایان را به استفاده از آن متقاعد کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شورلول ایران، امروزه  کاشی کاران حرفه ای از مزیت های استفاده از چسب کاشی و سرامیک آگاه هستند و کارفرمایان نیز برای صرفه جویی در وقت و زمان به سراغ چسب کاشی با کیفیت می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملات سیمان نیز یک ماده پرکاربرد در ساختمان سازی است و از آنجایی که نسبت به چسب کاشی ارزان تر است طرفداران خودش را دارد.

کارشناسان شورلول ایران در این مطلب به بررسی و نحوه کار با سیمان و چسب کاشی پرداخته اند تا دغدغه شما همراهان گرامی برای استفاده بهتر از مصالح ساختمانی برطرف شود.

کاشی‌کاری با سیمان یک کار خسته‌کننده است که انرژی فراوانی می‌طلبد. قبل از نصب کاشی باید آن را به خوبی خیس کرد تا سیمان به آن بچسبد. از طرفی، ساختن دوغاب سیمان، کثیف‌کاری زیادی به دنبال دارد و در بسیاری از موارد، ترکیب آب، شن و ماسه در حد متعادل نیست.

از طرفی، کار با چسب‌های کاشی در مقایسه با ملات سیمان بسیار راحت‌تر است و کثیف‌کاری کمتری دارد. اگر از چسب کاشی استفاده شود، دیگر خبری از شکسته شدن کاشی، نشت آب و از بین رفتن بستر کاشی‌ها کمتر به گوش می رسد. همچنین، استفاده از چسب کاشی و سرامیک به کارتان سرعت بیشتری می بخشد.

دلایل اقتصادی استفاده از چسب کاشی و سرامیک

سیمان نسبت به چسب کاشی ارزان تر است و از همین روی در صنعت ساختمان‌سازی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نکته مهم این است که کثیف کاری های سیمان به ندرت به طور کامل از بین می رود و شما که قرار است مدت طولانی از تماشای سنگ و کاشی منزل و محل کارتان لذت ببرید، بهتر است از چسب کاشی استفاده کنید تا کار با کیفیتی تحویل بگیرید.

اگر قصد دارید کفپوش یا دیوارهای خانه را بدون هزینه‌های گزاف نگهداری کنید، توصیه می‌شود از چسب کاشی استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چسب کاشی و سرامیک چسب کاشی و سرامیک ملات سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال