Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@18:48:22 GMT

اهل سنت آستارا ۱۲ شهید را به انقلاب تقدیم کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۱۰۴

اهل سنت آستارا ۱۲ شهید را به انقلاب تقدیم کرد

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا، گفت: اهل سنت شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس، ۱۲ شهید گلگون کفن را به انقلاب تقدیم کردند.

عنایت رضایی‌پور، در جریان نشست با روحانیون اهل سنت این شهرستان که در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هر روز به اتحاد شیعه و سنی در شهرستان مرزی بندر آستارا افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی، اهل تسنن و تشیع در کنار همدیگر در دوران هشت سال دفاع مقدس، مجاهدت کردند، ادامه داد: اهل سنت شهرستان در آن دوران، ۱۲ شهید گلگون کفن را به انقلاب تقدیم کردند.

وی با تأکید بر اینکه وحدت آفرینی از اولویت های تبیینی و تبلیغی عالمان دینی است، افزود: تحقق این هدف، امنیت و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه را در پی دارد.

رضایی پور، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه باید از ظرفیت علمای اهل تسنن در آیین های ملی و مذهبی شهرستان بهره مند شویم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران و اسلام، همواره با دسیسه‌ها، توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها، قصد خدشه دار کردن اتحاد، انسجام و هم‌بستگی بین اهل تشیع و تسنن را داشتند، ولی به کوری چشم دشمنان در ایران عزیز این اتحاد همچنان پابرجاست.

وی در ادامه با اشاره به برخی مطالبات شهرستان، از جمله آبرسانی و گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی، تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت ها برشمرد و اضافه کرد: هدف دشمنان از شعله ور کردن آتش اختلاف در بین شیعه و سنی، غارت منابع کشورهای خاورمیانه و به خصوص مسلمانان است.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست، از عالمان اهل سنت به دلیل تبلیغ دین مبین اسلام در روستاهای شهرستان آستارا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وحدت شیعه و سنی شهرستان آستارا شهيد اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه