Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جلسه شورا با حضور اکثریت اعضا به ریاست حدادعادل و دبیری پرویزسروری تشکیل شد و اعضای جدید نیز حضورداشتند، اظهار داشت: سیاست ائتلاف ادامه منظم جلسات و سیاستگذاری برای ادامه مسیر است لذا با عضویت افرادی موثر تلاش می‌کند آسیب‌های خود را برطرف نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه اخیر شاهد حضور مجدد حجت الاسلام‌و المسلمین تقوی عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز، همچنین حضور حجت الاسلام بی آزار از روحانیون جوان و خوشنام تهران، حمیدرضا مقدم فر، امیرآبادی فراهانی و داوری از فعالان حوزه رسانه بودیم و امیدواریم تا با تکمیل وترمیم درترکیب درحوزه کارشناسی ائتلاف تقویت شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اشاره به ارائه تحلیل و اخبار از سوی حمیدرضا مقدم فر و داوری برای اعضا در باب آخرین وضعیت سیاسی منطقه، مذاکرات و سفر رییس جمهور به قطر اعلام کرد: طرح نظارتی شورای ائتلاف درباره عملکرد مجلس و شورای شهر در حال بررسی‌ است و پس از مطالعات تکمیلی در جلسه ائتلاف مطرح و با نظر اعضا مصوب خواهد شد. توضیحات بیشتر در باب این طرح مهم در زمان مقتضی به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف شورای شهر مجلس نماینده شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

مجید فروردین گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

او گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران