Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در حکمی عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در حکمی آقای علی صادقی را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جناب آقای علی صادقی
با سلام
با عنایت به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبه شماره 570 مورخ 25‏/11‏/1400 هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان منصوب می گردید. در این راستا انتظار می رود ضمن استفاده از تجارب و ظرفیت های تخصصی موجود در کشور و بر اساس اسناد بالا دستی از جمله سیاست های کلی سلامت و اقتصاد مقاومتی و نیز برنامه توسعه کشور موجبات دستیابی به اهداف کلان آن مجموعه را در چارچوب برنامه مصوب شرکت فراهم نمائید.
از درگاه ایزد متعال توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می نمایم.

دکتر محمد مهدی ناصحی

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه بیمه سلامت انتصاب علی صادقی مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین اوکراین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو