Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:27:19 GMT

مازیار زارع: امسال هیچ چیز جلودار ملوان نیست

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۷۱۴

مازیار زارع: امسال هیچ چیز جلودار ملوان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، مازیار زارع در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با اشاره به خوشحالی از برد در این دیدار اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توانستیم سه امتیاز دیدار را کسب کنیم و چیزی که مسلم است در نیم فصل دوم شرایط به همینگونه سخت خواهد شد. 

وی تیم شهرداری همدان را یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک دانست و گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم در مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ پیروز شویم و یکی از راهکارهایی که می‌توانستیم در مقابل این تیم به گل برسیم ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور بود که توانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی ملوان بندرانزلی با خسته نباشید به بازیکنان تیمش افزود: درست است که نسبت به بازی‌های قبل موقعیت‌های کمتری داشتیم که به نظرم طبیعی است چراکه در این شرایط لیگ تیم‌ها با چنگ و دندان تلاش می‌کنند که پیروز از میدان خارج شوند. 

وی تیم ملوان را تیم برتر میدان دانست و تصریح کرد: تیم شهرداری همدان تیم هماهنگی بود و ما نیز هر چه از زمان بازی گذشت توانستیم بهتر کار کنیم و بهتر شدیم و با توجه به چند تغییری که داشتیم و بازیکنان تازه اضافه شده به تیم توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

زارع در جواب یک خبرنگار با اشاره به رویایی خواندن نتایج ملوان بیان کرد: به نظرم هنوز شرایط ملوان رویایی نیست و هنوز فاصله داریم با آن چیزی که در ذهن‌مان وجود دارد و می‌خواهیم به آن برسیم و هنوز جنگ ادامه دارد، برای سه امتیاز خوشحالیم و به شخصه به باقی تیم‌ها کاری نداریم و کار خودمان را باید به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم و روند خوبی پیش گرفتیم، امیدواریم در نهایت با جایگاه خوبی به پایان برسانیم. 

سرمربی ملوان با اشاره به بازیکنان سرباز استقلال افزود: من خیلی در جریان این مسائل نیستیم و همان صحبت‌هایی که آقای نوری انجام داده‌اند بایستی به آن بسنده کنیم و اگر نامه‌ای به باشگاه ملوان ابلاغ شد آن زمان میتوانیم در موردش تصمیم‌گیری کنیم و در حال حاضر تمرکز من روی تیم خود است. 

وی با اشاره به بازی آینده ملوان در ارتفاع ۱۵۰۰ متری شیراز از سطح دریا گفت: امسال دیگر هیچ چیزی مانند ارتفاع بالا و پایین جلودار تیم ما نیست و هدف ما بسیار برای‌مان ارزشمند است، به هر حال سختی‌های خاص خودش را خواهد داشت ولی می‌رویم و می‌جنگیم و امیدوارم بهترین اتفاق برای ملوان رخ دهد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی ملوان بندرانزلی ملوان بندرانزلی مازیار زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود