Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:03:41 GMT

نمایشگاه بین آلمللی پسماند و محیط زیست آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۲۷۲۱

نمایشگاه بین آلمللی پسماند و محیط زیست آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست صبح امروز ۷ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی با حضور هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی حسن پسندیده مدیرکل دفتر پسماند سازمان محیط زیست آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه از تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود و هموطنان می‌توانند از آن بازدید کنند.

سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در سالن ۳۸ b و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در سالن ۳۵ از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدید عموم هموطنان است.

حسن پسندیده مدیرکل دفتر پسماند سازمان محیط زیست اظهار کرد: نمایشگاه مدیرت پسماند فرصت مناسبی برای توانمندی و زیرساخت‌هایی که از نظر فناوری وجود دارد به شمار می‌رود و کشور ما در زمینه رشد شاهد رونق و پیشرفت تکنولوژی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای همه افراد توانمند و دارای تجربه در زمینه‌های متفاوت به خصوص شرکت‌های فناوری است تا صنایع خود را عرضه کنند.

کد خبر 5434196

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت پسماند پسماند سازمان محیط زیست شهرداری تهران قوه قضاییه آلودگی هوا شورای شهر تهران میراث فرهنگی عزت الله ضرغامی پلیس راهور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تهران آموزش و پرورش کاظم غریب آبادی ترافیک کلاهبرداری اینترنتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نمایشگاه بین المللی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد