Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: از پتانسیل سمن‌ها و تشکل‌ها به‌منظور مقابله با کرونا استفاده شود و اجرای طرح‌های موفق همچون طرح شهید سلیمانی استمرار یابد.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اظهار داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کمک مردم انشالله به‌تدریج از پیک ششم بیماری کرونا عبور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی گرفته تا درصد میزان درگیری با بیماری کرونا کاهش یابد.

استاندار سمنان افزود: از اقدامات مؤثر مجموعه‌های خصوصی استان، همچون تشکل‌ها، سمن‌ها و مؤسسات خیریه به‌منظور پیشگیری و همکاری در مدیریت بیماری کرونا تشکر می‌کنم.‌

هاشمی گفت: خوشبختانه در سطح استان با کمبود واکسن مواجه نیستیم و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسن موردنیاز خود را تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بحث جهاد تبیین، موفقیت‌های دانشمندان ایرانی در حوزه‌های مختلف مانند تولید واکسن اطلاع‌رسانی شود تا مردم از اقدامات ارزشمند این عزیزان مطلع شوند.

مصوبات جدید ستاد کرونای استان یزد اعلام شد6 شهرستان لرستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ روند واکسیناسیون تسریع یابدزنگ خطر کرونا در استان مرکزی خاموش نشده است

استاندار سمنان افزود: با توجه به فرارسیدن ایام پایان سال، نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر انجام و رعایت پروتکل بهداشتی توسط مردم، اصناف و مراکز اداری و تجاری افزایش یابد تا به‌تدریج شاهد فروکش کردن سطح ابتلا این بیماری در استان باشیم.‌

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید

استاندار چهارمحال بختیاری گفت: شوراها کمک کنند ظرفیت های مردمی هم پای کار بیایند، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان از مهم ترین مسائل قابل تامل است و این سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامپروری تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: تقویت شورای‌ها، تقویت نظام است و بها دادن به ساحات مختلف آن مانند بها دادن به مردم است، شوراها نقش مهمی در پیوند مردم و حکومت دارد و نشان دهنده مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: بالاترین اعتبار سفر ریاست جمهوری برای چالش آب شرب پایدار استان بود، افتتاح طرح بن بروجن که ۵۰ درصد آب شرب مردم استان را تأمین می‌کند، همچنین تکمیل سد باباحیدر، گهرو، بیدکان و جهاد آبرسانی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته بعد از سفر ریاست‌جمهوری برای تأمین آب شرب پایدار در استان بود.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: همه پروژه‌های استان در حال حاضر فعال هستند و هم اکنون سه هزار میلیارد بودجه جهت پروژه راه آهن استان مصوب شده و یک پرواز نیز به فرودگاه استان اضافه شد.

حیدری اضافه کرد: شوراها کمک کنند ظرفیت‌های مردمی هم پای کار بیایند، تشویق مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان از مهم‌ترین مسائل قابل تأمل است و این سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامپروری تحولی در استان ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: در دوره دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت‌های ورزش ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس و ۱۲ سالن چند منظوره در استان به بهره برداری رسیده است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به زیر ساخت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی در اختیار استان قرار گرفته و همواره توسعه درمانگاه و بیمارستان در دستور کار بوده است.

کد خبر 750155

دیگر خبرها

  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال