Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در حالی مقابل فجر سپاسی به میدان رفت و پیروز شد که دو مدافع میانی خود را از دست داد و این موضوع تغییراتی در سیستم بازی تیم فرهاد مجیدی در پی داشت.

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال که پیش از بازی با فجر سپاسی با حواشی زیادی مواجه شده بود و سرانجام امکان استفاده از سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند را پیدا نکرد، به ناچار با تغییر سیستم به دلیل کمبود بازیکن در پست دفاع میانی مقابل فجر سپاسی بازی کرد و با این وجود توانست در این بازی به ششمین پیروزی متوالی و چهاردهمین پیروزی این فصل خود دست یابد که این اتفاق بزرگی برای آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها آخرین بار پیش از حضور استراماچونی از دفاع خطی و ۴ نفره استفاده کردند و آندره استراماچونی در لیگ نوزدهم با تغییر سیستم در این تیم، دفاع ۳ نفره را نه تنها در استقلال جا انداخت، بلکه باعث شد تا بعد از او اغلب تیم‌ها و مربیان به سوی استفاده از این سیستم بروند و امروز کمتر تیمی در فوتبال ایران است که با روشی به جز دفاع ۳ نفره بازی کند.

جدایی ناگهانی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی از استقلال فرهاد مجیدی را در پست مدافع میانی در تنگنا قرار داد و او ناچار شد نه تنها بار دیگر روزبه چشمی را به پست دفاع میانی بازگرداند، بلکه به دلیل کمبود بازیکن در این منطقه از زمین، در سیستم هم بازگشت به عقب کرده و بعد از ۲ سال این تیم را بار دیگر به دفاع خطی و ۴ نفره بازگرداند.

هرچند در اردوی آبی‌ها یک مدافع دیگر به اسم عارف غلامی هم حضور داشت، اما مجیدی نخواست بعد از بیشتر از ۶ ماه دوری این بازیکن از میادین در اولین بازی روی او ریسک کرده و از او در ترکیب اصلی استفاده کند. ضمن اینکه در صورت حضور او در ترکیب اصلی و استفاده از سیستم دفاع ۳ نفره، نیمکت استقلال را از حضور بازیکن جانشین در قلب دفاعی خالی می‌کرد که این هم برای آنها مهم بود.

مجیدی توانست مقابل فجر با همین داشته‌ها کارش را پیش برده و ۳ امتیاز بازی را بگیرد و باید دید تدبیر او در ادامه فصل چیست؛ آیا او در نظر دارد تا پایان بازی‌ها با دفاع خطی تیمش را روانه میدان کند یا آنها می‌توانند با جذب یک مدافع میانی آزاد و استفاده از سهمیه فیفا، بار دیگر به استفاده از دفاع ۳ نفره روی بیاورند.

منبع: مهر 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی دفاع خطی دفاع ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم