Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان با صدور بیانیه ای نحوه عبور هموطنان ایرانی مقیم اوکراین از قلمرو بلغارستان به سمت ترکیه را اعلام کرد.

به گزارش ایران آنلاین، سفارت ایران در صوفیه در بیانیه‌ای نوشت: به اطلاع هموطنان ایرانی مقیم اوکراین که موفق به دریافت روادید عبور کشور رومانی شده و وارد قلمرو آن  کشور شده اند می رساند،   با هماهنگی های به عمل آمده امکان ورود موقت به بلغارستان با روادید عبور رومانی و عبور از خاک بلغارستان به سوی مرز ترکیه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت جمهوری اسلامی ایران در صوفیه تمهیدات لازم به منظور تسهیل تردد و ارائه خدمات کنسولی را برای هموطنان گرامی فراهم کرده است

در بخشی دیگر از این بیانه آمده است؛ هموطنان گرامی در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی و حمایت لازم می توانند ۲۴ ساعته با شماره همراه و واتساپ اضطرای ۳۵۹۸۷۹۸۱۰۳۸۲ + تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر با تاکید بر تشکیل سریع ستاد بحران در محل این وزارتخانه در خصوص بحران اوکراین گفت که هماهنگی‌ها لازم میان صف و ستاد با هدف مدیریت بهتر اوضاع و تسهیل در خروج شهروندان ایرانی از کی‌یف در حال انجام است.

وی همچنین گفت که با شروع بحران و بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه، وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف از ۲۴ و ۲۵ بهمن اقدامات گسترده و متنوعی را در این خصوص انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد

نماهنگ وعده صادق با موضوع حماسی و در حمایت از سیلی محکم سپاه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به تهیه کنندگی جواد فلاحتی، شعر شایا تجلی، آهنگسازی رضا سقفی، تنظیم و میکس معین ادیم و خوانندگی سعید کشاورز در واحد شعر و موسیقی و سرود صداوسیمای مرکز قم تولید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد