Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@13:45:57 GMT

هشدار مکرون: جنگ اوکراین طول خواهد کشید

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۳۱۱۳

هشدار مکرون: جنگ اوکراین طول خواهد کشید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه مکرون که روز شنبه از نمایشگاه سالانه کشاورزی فرانسه دیدار می‌کرد گفت: «امروز صبح یک چیز را می‌توانم به شما بگویم و آن این است که این جنگ طول خواهد کشید.»

مکرون افزود: «این بحران طول خواهد کشید، این جنگ طول خواهد کشید و همه بحران‌هایی به همراه خواهد آورد پیامدهایی طولانی‌مدت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید آماده باشیم.»

مکرون گفت: «جنگ به اروپا بازگشته است، این جنگ را رئیس‌جمهور پوتین به طور یک طرفه انتخاب کرد... و اروپا در کنار مقاومت مردم اوکراین می‌ایستد.»

کاخ الیزه اعلام کرد که مکرون روز شنبه دوباره خواستار جلسه اضطراری شورای دفاعی فرانسه شامل وزرای اصلی و مقامات امنیتی و نظامی برای بحث درباره وضعیت اوکراین شده است.

مکرون پیش از بروز جنگ چند بار با پوتین مذاکره کرد و به طور ناموفقی تلاش کرد اجلاس میان رهبران روسیه و آمریکا برگزار کند.

تحریم‌های تجاری اتحادیه اروپا بر ضد روسیه ممکن است بر صادرات فرانسه از جمله محصولات کشاورزی تاثیر بگذارد و باعث افزایش قیمت انرژی شود

جنگ در اوکراین در زمانی شعله‌ور شده است که انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه قرار است در ماه آوریل (فروردین) برگزار شود و انتظار می‌رود که مکرون برای دومین بار در آن نامزد شود. 

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین کد خبر 660204 برچسب‌ها روسیه - اوکراین فرانسه - امانوئل مکرون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه اوکراین فرانسه امانوئل مکرون طول خواهد کشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد

رئیس جمهور فرانسه خواستار آن شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان زیر ۱۵ سال در اتحادیه اروپا، تحت کنترل والدین باشد.

به گزارش ایسنا، امانوئل مکرون در یک سخنرانی مفصل درباره آینده اتحادیه اروپا در دانشگاه سوربن پاریس، گفت: قبل از ۱۵ سالگی باید کنترل والدین برای دسترسی به فضای دیجیتال وجود داشته باشد. اگر محتوا چک نشود، این دسترسی، انواع خطرات و تحریفات ذهنی را ایجاد می‌کند که می‌تواند انواع نفرت را توجیه کند.

فرانسه در سال‌های اخیر شاهد حوادث خشونت‌بار مکرری بوده که دسترسی کودکان خردسال به اینترنت در وقوع آنها، نقش داشته است.

بر اساس گزارش لوکال، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک همچنین در ناآرامی‌هایی که پس از تیراندازی پلیس به یک نوجوان در حومه پاریس در سال ۲۰۲۳ روی داد و به بسیاری از شهرهای فرانسه گسترش یافت، نقش داشتند.

پارلمان فرانسه سال گذشته، لایحه محدودیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کاربران زیر ۱۵ سال را تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، دسترسی کودکان زیر ۱۵ سال به شبکه‌های اجتماعی منوط به رضایت والدین شد و این مصوبه همچنین به والدین اجازه می‌دهد حساب‌های کاربری کودکان زیر ۱۵ ساله‌ خود را در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآورند.

پس از تصویب این لایحه در مجلس ملی فرانسه که با هدف مبارزه با هرزه‌نگاری، آزار و اذیت سایبری و رفتارهای اعتیادآور صورت گرفت، مجلس سنا هم به آن رای مثبت داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد