Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@06:07:30 GMT

امروز تفاوت بین نیروهای مسلح فقط در رنگ لباس است 

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۳۱۵۸

امروز تفاوت بین نیروهای مسلح فقط در رنگ لباس است 

ایسنا/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا  و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور گفت: اگر امروز تفاوتی بین نیروهای مسلح وجود دارد فقط در رنگ لباس بوده وگرنه در هدف و ماموریت همه فدایی نظام و انقلاب هستیم. 

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ارتش با سپاه و نیروی انتظامی بصورت ماهیانه گفت: امروز هماهنگی و اتحادی که بین نیروهای مسلح (ارتش، سپاه، نیروانتظامی) وجود دارد به‌عنوان بازوان ولایت در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور افزود: امروز به جرات می توانیم بگوییم که اتحاد، انسجام و هماهنگی که بین نیروهای مسلح وجود دارد در هیچ برهه تاریخی وجود نداشته است و این اتحاد بقدری است که تمامی مسائل امنیتی را با هم مورد تحلیل قرار داده، راهکار تعیین نموده و اقدامات پیشگیرانه را انجام می دهیم. 
امیر غلامعلیان تصریح کرد: این ترکیب مقدس از نیروهای نظامی در استان باعث شده است که بازدارندگی و امنیت در سرتاسر محیطی داخلی مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد و همه نیروها در کنار بهره مندی از فرماندهی معظم کل قوا به ماموریت خود برابر شرح وظایف قانونی عمل کنند. 
ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور گفت: اگر امروز تفاوتی بین نیروهای مسلح وجود دارد فقط در رنگ لباس بوده وگرنه در هدف و ماموریت همه فدایی نظام و انقلاب هستیم و برای حفظ اقتدار، انسجام و امنیت نظام جانمان را فدا می کنیم و سرباز جان بر کف مقام معظم رهبری هستیم. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران نیروی مسلح بین نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که شب گذشته در حین درگیری با گروهک معاند در مرز بانه به شهادت رسید، عصر پنج شنبه با حضور فرمانده مرزبانی استان کردستان، همرزمان و خانواده آن شهید والامقام، اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان تشییع شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی نظامی دینی است که بر مبنای قرآن و دین مبین اسلام بنا نهاده شده است.

ماموستا جمال کریمی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مرزبانی این مرز و بوم هیچگاه اجازه تصرف یک وجب از خاک این دیار را به دشمنان نمی‌دهند و برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند، اعلام کرد: نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است و این اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود چرا که نظام ما نظام مقتدر شهادت است.

امام جمعه موقت بانه خاطر نشان کرد: امنیت ما مدیون خون پاک شهدا است و نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

ماموستا کریمی عنوان کرد: ملت ایران دارای نیروهای نظامی مسلمان و با ایمان هستند و در راه اعتلای نظام، جمهوری اسلامی ایران و کلمه مبارک الله هیچ وقت کوتاهی نمی‌کنند.

آئین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور آحاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت.

پیکر مطهر این شهید والا مقام به زادگاهش در شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

کد خبر 6095332

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست