Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرهای پیرانشهر، مهاباد و ارومیه هم شاهد بارش های بسیاری بودند که اغلب به شکل باران بوده است.

وی اضافه کرد: شهرستان چالدران با کمینه منفی ۲ درجه سانتیگراد سردترین شهر و پلدشت با بیشینه ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر بوده است.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد هم از شهرهای جنوبی استان گزارش شده است که نقده و میاندواب با بیشترین میزان سرعت باد با ۶۴ کیلومتر بر ثانیه را ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اغلب شهرهای استان از روز جمعه شاهد بارش بود، افزود: شهرهای سردشت، پیرانشهر، مهاباد و ارومیه بیشترین بارندگی را داشتند.

آذربایجان غربی استانی کوهستانی با آب و هوای سرد است که سالانه ۴۵۰ میلیمتر بارش در آن ثبت می شود.

برچسب‌ها نقده مهاباد آذربایجان غربی سردشت ارومیه پیرانشهر سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده مهاباد آذربایجان غربی نقده مهاباد آذربایجان غربی سردشت ارومیه پیرانشهر سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت