Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان استاندار گلستان تزریق دوز سوم واکسن کرونا را الزامی دانست و گفت: از این پس دریافت هر گونه خدمات منوط به تزریق دوز سوم واکسن کرونا است.

علی محمد زنگانه عصر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای تمامی کارکنان اعم از مراکز دولتی و غیردولتی، نظامی، انتظامی و قضایی الزامی است، قبل از این افراد را به تزریق دوز سوم واکسن کرونا تشویق و ترغیب می کردیم اما از امروز انجام واکسیناسیون دوز سوم الزامی است و ارائه هر گونه خدمات منوط به دریافت دوز سوم واکسن کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از محدودیت های اعمال شده در سفرهای نوروزی تزریق دوز سوم واکسن کرونا است، افزود: در ایام نوروز محدودیت های تردد برای کسانی که دوز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند اعمال می شود و جریمه های سنگین یک میلیون تومانی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: کسانی که برای سفر نوروزی برنامه ریزی کردند برای آنکه مشمول ممنوعیت ها و محدودیت ها نشوند در اسرع وقت نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

زنگانه با بیان اینکه محدودیت های بازارهای هفتگی و روزانه در گلستان برداشته شده است، تأکید کرد: از سرگیری فعالیت بازارهای هفتگی مشروط به آن است که این بازارها در محیط سرباز و با رعایت فاصل اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و با نظارت دقیق شهرداری‌ها فعالیت کنند.

وی متذکر شد: وضعیت مدارس و سایر فعالیت های آموزشی، اجتماعی و امثال آن براساس رنگ‌بندی هر شهرستان تعیین می‌شود و هر شهرستان نسبت به رنگ‌بندی کرونایی خود درباره اینگونه فعالیت ها تصمیم گیری خواهد کرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در خصوص وضعیت فعالیت مدارس در شهرستان های مختلف با ستاد شهرستانی کرونا به ریاست فرماندار مربوطه است که با بررسی رنگ بندی و وضعیت مدارس تصمیم به آموزش حضوری یا مجازی می گیرد سپس پس از اطلاع رسانی در سطح شهرستان و اعلام به سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا آن را اجرایی خواهد کرد.

گفتنی است؛ تاکنون یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۵۸۳ نفر در استان گلستان معادل 92 درصد دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند، همچنین ۸۰ درصد از جمعیت گلستان دوز دوم واکسن کرونا و ۲۷/۸ دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

در مجموع سه میلیون و ۸۷ هزار و ۳۷۸ هزار دوز واکسن کرونا در استان گلستان تزریق شده است.

در حال حاضر پنج شهرستان بندرگز، بندترکمن، گالیکش و مینودشت در وضعیت قرمز کرونایی و هفت شهر گلستان شامل آزادشهر، آق قلا، علی آبادکتول، کردکوی، گرگان، گنبدکاووس و کلاله در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، همچنین دو شهر مراوه تپه و رامیان دو شهرستان گلستان با وضعیت زرد کرونایی است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس واکسن کرونا دوز سوم واکسن کرونا استاندار گلستان تزریق دوز سوم واکسن کرونا تزریق دوز سوم واکسن واکسن کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی، محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام کرد و گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۶ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبشهت ۱۴۰۳، از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی در خصوص تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب گفت: محدودیت قطعی تردد در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود. (شمال به جنوب)

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: از ساعت ۱۰:۳۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می شود و از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

وی گفت: پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک: از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می شود و همچنین از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شما گفت: محدودیت قطعی تردد در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود. و از ساعت ۰۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می گردد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روز های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با در خصوص پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقیله از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می شود از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود.

سرهنگ شیرانی گفت: از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی درباره محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلردر محور هراز همچنان ممنوع وتردد انواع کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ بامداد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۲ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تاریخ ۱۲ اردیبهشت الی روز شنبه تاریخ ۱۵ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درخصوص تردد در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است. همچنین در محور آستارا اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلرها کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه تاریخ های در محور فوق ممنوع است.

کد خبر: 1229015 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور