Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:56:03 GMT

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۳۳۲۰

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

سبزوار- رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و شب عید به منظور آرامش خاطر بیشتر شهروندان، ۶ گروه بازرسی بازار شب عید این شهر را نظارت می‌کنند.علی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های بازرسی شامل فرمانداری، صنعت و معدن، تجارت و  بسیج اصناف در سبزوار فعال هستند و با واحدهای صنفی  متخلف برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: از ابتدای سالجاری پنج هزار و ۱۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سبزوار صورت گرفته است که منجر به تشکیل پرونده برای ۵۱۴ واحد متخلف و ارسال به تعزیرات حکومتی شده است. کیانی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است و شهروندان می توانند هر گونه نارضایتی در حوزه بازار  را از این طریق اطلاع رسانی کنند.

مشهد- معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام کاظم(ع) در حرم مطهر رضوی را اعلام کرد. ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام کاظم(ع) عصر شنبه در رواق امام خمینی(ره) حرم امام هشتم(ع) با سخنرانی امام جمعه موقت تهران برپا می شود.مراسم وداع با پیکر مطهر سید مرتضی حسینی از شهدای مدافع حرم نیز با حضور خدام و زائران بارگاه منور رضوی برپا  می شود. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در رواق امام خمینی(ره) سخنرانی خواهد کرد. آیین سوگواری شام شهادت حضرت باب الحوائج(ع) از ساعت ۱۹ فردا شب با قرائت زیارت رجبیه و سخنرانی و مداحی نیز برپا خواهد شد.

مشهد- ایرنا- جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۶۴ پزشک متخصص زنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نقل از دکتر ایوب توکلیان گزارش داد: از این تعداد ۳۸ پزشک متخصص در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه در حال خدمت رسانی هستند.وی گفت:تامین پزشکان متخصص زنان در تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه از اولویت‌های معاونت درمان محسوب می شود. وی توجه به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر بحران جمعیت و توجه به سیاست های جمعیتی، کمک به باروری سالم و حل مشکلات ناباروری را از جمله برنامه های مهم در این زمینه عنوان کرد و افزود: حل مشکلات ناباروری زوجین، علاوه بر افزایش نرخ رشد باروری و ارتقای سلامت جسمی آنان ،موجب ارتقاء سلامت زوجین نابارور و خانواده‌های آنان در سایر  ابعاد سلامت نیز می شود.

مشهد- ۱۴ نفر از فعالان جشنواره شعر مولود کعبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تجلیل شد.
حجت الاسلام دکتر جواد مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی روز شنبه در این نشست بر ضرورت جهاد تبیین در فضای رسانه ای توسط مسوولان جشنواره تاکید کرد. 

برچسب‌ها سبزوار دانشگاه آزاد اسلامی حرم امام رضا اصناف دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار دانشگاه آزاد اسلامی حرم امام رضا سبزوار دانشگاه آزاد اسلامی حرم امام رضا اصناف دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از صبح امروز استان را فرا گرفت و بارش باران نیز از ظهر امروز در مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلان‌شهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلان‌شهر همراه با رعد و برق و احتمال آب‌گرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 750058

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم