Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مصطفی آجورلو در مراسم هم اندیشی با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال اظهار داشت: قبلا می خواستم حرف بزنم نیاز به نوشته نداشتم اما الان در استقلال باید مواظب باشم که چیزی نگویم که به اتحاد استقلال آسیب بزند.

وی افزود:چیزی که ما را به اینجا رسانده آرامش است، شاید در ابتدا کسی باور نمی کرد شرایط اینگونه پیش برود ولی خودمان باور کردیم که می توانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای قهرمانی ۱۱ بازی داریم که البته روی جام حذفی حساب کرده و باید ۲ جام بگیریم.

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: در این ۴۰ سال سخت ترین شرایط را در ۳ماه اخیر گذراندم. خیلی ها می خواهند استقلال قهرمان نشود. صبح که ووریا را به دفترم دعوت کردم خبرنگاری گفت خیلی سوال دارم ولی به او گفتم مهمترین مساله قهرمانی است. هر کسی بخواهد چوب لای چرخ استقلال بگذارد مقابلش می ایستم.

آجورلو گفت: شب که می‌خواهی بخوابی یک مانع ایجاد می‌کنند صبح که بیدار می‌شوی یک مانع ایجاد می‌کنند و ظهر هم یک مانع دیگر، چه کسانی؟ آنهایی که می‌خواهند استقلال قهرمان نشود اما چرا ما خودمان به آنها کمک کنیم و آتش بیار معرکه شویم.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا این تیم قهرمان می‌شود. مثل خیلی ها نیستیم که در فضای مجازی بگویند قهرمانی از قبل تعیین شده ولی ما در زمین بازی می‌کنیم و سه امتیاز را می‌گیریم چون بلد هستیم و این کار را تجربه کرده‌ایم.

آجورلو ادامه داد: قهرمانی مهمترین خواسته هواداران است و من به عنوان خدمتگزار  این عرصه هرگز اجازه نمی‌دهم کسی به آن خدشه ای وارد کند چه کسانی که در داخل هستند و چه کسانی که در خارج هستند. ممکن است وقتی که من به استقلال نیامده بودم همه چیز را بسته بودند تا استقلال را در آسیا شرکت نکند ما آمدیم که مقصر این فرایندها را مشخص کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد:ما باید به تک تک بازیکنان مان کمک کنیم تا در بازی‌های بعدی امتیازاتی بیاورند که برای اولین بار یک تیم  قهرمان به آن امتیاز رسیده باشد. روز اولی که با فرهاد مجیدی نشستم  به او گفتم ۷۵ امتیاز می‌خواهم، ایمان دارم او می تواندآن را به دست بیاورد. در این راه به کمک شما پیشکسوتان و هواداران نیاز داریم. آنقدر در این سه ماه برای من و اسپانسر مشکل ایجاد کردند که تمایلی ندارم به آن اشاره کنم. البته ما از موانع و مشکلات پیش رو قوی تر هستیم. باور کنید قدرتمان را به شما تحمیل کردیم و باز هم این کار را می‌کنیم که برای ما مشکل سربازی ایجاد نکنید.

وی با انتقاد از رفتارها با مرادمند و یزدانی گفت: آیین‌نامه می‌گوید بازیکن رجیستر شده آن هم در تیم ملی پس چرا نمی‌گذارید این بازیکن در تیم ملی بازی کند آنهم در حالی که ۲۸ ساله است. چرا این کار را می‌کنید؟ شخصا پیش آقای اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان  رفتم و صحبت کردم. من به دنبال قانون هستم، مثل برخی سنگ  اندازی نمی کنم که هر کاری خواستند کردند. همه هویت من قانون است. چرا کسی صدایش بلند نمی شود و بگوید آقای آجورلو حرفت غیر قانونی است؟

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: چرا پشت درهای بسته تصمیم می گیرید؟ چه کسی به شما مجوز داده تا در خصوص حقوق ۳۰ - ۴۰ میلیون جمعیت تصمیم بگیرید؟  می گویند از  فضای مجازی می‌ترسیم که فحش بدهند، شما از چه می ترسید؟ قانون را عمل کنید. اگر  صحبت های یک  بزرگوار را روی زنگ موبایل تان می گذارید پس به قانون عمل کنید و به حرف آن بزرگوار هم عمل کنید. من اجازه نمی‌دهم که کسی برای فرصت‌های قانونی استقلال در پشت درهای بسته لابی کند.

آجورلو تاکید کرد: مرادمند ۲۸ ساله و در تیم ملی رجیستر شده است و چرا باید در مورد او قانون رعایت نشود. او تا ۳۰ سالگی بازیکن استقلال خواهد بود البته اگر قراردادش را تمدید کند!  این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و  بازیکن ما است اما درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که او ۳۰ ساله است و قانون می‌گوید او سرباز  است ولی قانون می گوید از ۸ اسفند سرباز است چرا از یک اسفند او را فراخواندید؟

وی بیان کرد: مگر قانون نداریم پس چرا او را زودتر فراخواندند؟ اشکال ندارد یزدانی سرباز است اما او سهمیه سپاه است و نمی‌تواند به فجر برود. در لیگ لیگ یک هم که تیمی متعلق به سپاه وجود ندارد. پس یزدانی کجا برود. پادگان؟ دستور بالاترین مقام را برای شما گرفتم که کمک کنید آیا این کار شما کمک کردن است؟ یزدانی کجا باید برود که تمرین کند تا تیم ملی از او استفاده کند؟ آقای سجادی این نامه را نوشته که مرجع تشخیص بازیکن ملی وزیر ورزش و فدراسیون است شما چه کسی هستید که تشخیص دهید این بازیکن ملی است یا نه؟

کد خبر 660220 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه استقلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی

شهردار تهران گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی ایجاد شده درباره  قرارداد شهردای تهران با طرف چینی برای واردات خودروهای برقی گفت: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده هستند که نمی‌‌خواهند مردم سود کنند. عده‌ای علاقه دارند برخی افراد خاص در کشور سود و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است. 

وی درباره همکاری شهرداری تهران با فراجا در پیاده‌سازی طرح نور خاطرنشان کرد:  ما براساس سیاست تعامل و مشارکت با دستگاه‌ها،  به هر کسی که هر کاری در راستای خدمتش انجام می‌دهد در چارچوب وظایف‌مان کمک می‌کنیم. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر