Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان بر همکاری تولیدکنندگان و اصناف در اجرای طرح کنترل و ثبات قیمت‌ها در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نوزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: تولیدکنندگان و اصناف به‌منظور اجرای طرح کنترل و ثبات قیمت‌ها مساعدت و همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: باید باتدبیر و تلاش مضاعف اقلام مورد نیاز برای ایام سال جدید و ماه مبارک رمضان تأمین و در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: با توجه به همراهی اصناف، مردم و افزایش نظارت‌ها بر بازار، استان سمنان در بحث میزان تورم از میانگین کشوری پایین‌تر است.

هاشمی ضمن قدردانی از کارگروه اقدام مشترک که مانند ستاد تنظیم بازار در حوزه کنترل قیمت‌ها تلاش می‌کنند افزود: هدف همه مسئولین کنترل بازار و در نتیجه آسودگی خاطر مردم است.

وی بیان کرد: برای تأمین میوه شب عید باید اقدامات لازم انجام شود تا قیمت‌ها کنترل شود و همچنین در تمام شهرها و روستاهای استان توزیع شده تا مردم برای دسترسی به آنها با مشکل مواجه نشوند.

400 تن مرغ و برنج تنظیم بازاری در بهارستان توزیع شدجزئیات جلسه معاون اول در تنظیم بازار لوازم خانگی/قیمت گذاری 4کالای لوازم خانگی تثبیتی شدتوزیع 1050 تن میوه تنظیم بازار شب عید از 20 اسفند در استان قزوین آغاز می‌شود

استاندار سمنان اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و مراجعه مردم؛ نظارت کامل و جامع در حوزه بازار انجام شود.

انتهای پیام/363/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنظیم بازار قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران