Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:52:24 GMT

خودداری لهستان از بازی با روسیه باج‌خواهی است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۶۳۶۸۰

خودداری لهستان از بازی با روسیه باج‌خواهی است

عضو افتخاری فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تصمیم لهستان برای انصراف از بازی با روسیه در مسکو در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را باج‌خواهی دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، ویچیسلاو کولوسکوف گفت: امتناع تیم ملی فوتبال لهستان از بازی با روسیه به نوعی باج‌خواهی و ایجاد فشار است.

نایب رئیس پیشین فیفا در سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۷ میلادی افزود: اقدام لهستان تلاش دوباره‌ای برای باج‌خواهی و فشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این باشگاه‌ها توانستند فشار بیاورند و میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از سن‌پترزبورگ بگیرند. باید سعی کنیم روی جانی اینفانتینو به‌عنوان رئیس فیفا فشار بیاوریم. به احتمال زیاد یک زمین بی‌طرف برای بازی روسیه و لهستان انتخاب خواهد شد که اگر حریف به آنهم بسنده نکند، شکست می‌خورد.

کولوسکوف درباره تصمیم یوفا برای گرفتن میزبانی روسیه از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: معتقدم این یک تصمیم سیاسی تحت فشار اتحادیه اروپا، فدراسیون‌های فوتبال و باشگاه‌های کشورهای غربی این قاره است.

تیم ملی فوتبال روسیه ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۱) در یکی از دیدارهای گروه B مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا در مسکو باید از لهستان میزبانی کند. در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ملی سوئد و جمهوری چک رو در روی هم قرار می‌گیرند. برنده این دو بازی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد تا تیم فاتح راهی جام جهانی شود. این بازی نیز در زمین برنده دیدار روسیه و لهستان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت فدراسیون فوتبال روسیه فیفا تیم ملی روسیه انتخابی جام جهانی پلی آف جام جهانی جنگ اوکراین و روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باج خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۶۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل از ارسال یک محموله بزرگ کمک های بشری دیگر به افغانستان، این بار به شمال کشور خبر داده است.

دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل در مورد ارسال این محموله به خبرنگاران، با بیان این که، روسیه همیشه به مردم افغانستان کمک کرده است گفت: یک محمولۀ بزرگ کمک های بشری، متشکل از ۵۳۶ تن آرد ویتامین دار به شمال افغانستان منتقل می شود.

وی افزود: انتقال این کمک در چهارچوب تحقق سهم اصلی روسیه در بنیاد برنامه جهانی غذا (WFP) طی سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ میلادی صورت می گیرد.

پیش از این نیز روسیه کمک‌های متداوم نقدی و غذایی به افغانستان کرده است.

 در ماه مارچ برنامه جهانی غذا از کمک یک میلیون دلاری روسیه به این برنامه در افغانستان خبر داده بود.

 این کشور در ماه جنوری نیز از ارسال 23 تن کمک بشردوستانه به افغانستان خبر داده بود.

روسیه به جامعه جهانی و سازمان ملل تأکید کرده که نباید کمک های بشردوستانه به افغانستان سیاسی شود و با آن، سیاسی برخورد گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان